خبرنگاران سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ معرفی گشت

به گزارش مجله وبلاگ فروش، کرج - خبرنگاران- سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ استان البرز روز چهارشنبه در آیینی معرفی و مشغول به کار شد.

خبرنگاران سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ معرفی گشت

عزیزاله شهبازی استاندار البرز در جکمی حمیدرضا ورزشی را به عنوان فرماندار ساوجبلاغ منصوب کرد که امروز با حضور معاون استاندار البرز ، معرفی گشت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز در این آیین طی سخنانی به سه وظیفه اصلی فرماندار اشاره کرد و گفت : اجرای سیاست های عمومی دولت از مهمترین وظایف یک فرماندار است، تامین امنیت و توسعه و عمران منطقه از دیگر وظایف فرماندار است که باید به خوبی انجام دهد .

نور محمد فردی بیرانوند به استعدادهای صنعتی و کشاورزی ساوجبلاغ اشاره کرد و گفت : فعالیت بیش از یک هزار واحد صنعتی از سرمایه های اقتصادی شهرستان ساوجبلاغ است.

معاون سیاسی استاندار به سوابق خدمتی خود اشاره کرد و گفت اگر بخواهیم خاطرات شیرین وتلخ خود را در این سالها اشاره کنم می توانم به شیرینی پاسخ درست به مردم و تلخی را به اینکه سر کار باشم و نتوانم کاری برای مراجعه کننده انجام بدهم آن روز روز تلخی برای من است .

حمیدرضا ورزشی سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ گفت: اهل تشریفات و تبلیغات نیستم و کار مد نظر من است ، به دنبال تشکر و تبریک نبوده و هدفم تحقق مطالبات مردمی و توسعه شهرستان با بر گزاری نشست های تخصصی است .

وی اضافه نمود به دست پاکی مسوولان اهمیت می دهم و حمایت از سرمایه گذاران از مهمترین محورهای فرمانداری است.

سرپرست فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ، سوابق کاری مانند معاون شهرداری برخی شهرداری های کشور، عضو شورای شهر، معاون فرمانداری را دارد.

در این مراسم از خدمات ابوالقاسم پالیزگیر که 6 سال مسوولیت فرمانداری ساوجبلاغ برعهده داشته ، قدردانی شد.

شهرستان 250 هزار نفری ساوجبلاغ در غرب کرج مرکز استان البرز واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3240

به "خبرنگاران سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ معرفی گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ معرفی گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید