خبرنگاران 60 درصد شهروندان تهرانی کم تحرک هستند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تهران- خبرنگاران- مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه 60 درصد از شهروندان کم تحرک هستند، گفت: چاقی و اضافه وزن معضل بزرگی است و بعد از ایام کرونا نگران چاقی شهروندان هستیم.

خبرنگاران 60 درصد شهروندان تهرانی کم تحرک هستند

به گزارش ایرا از اعلام روز جمعه سازمان ورزش شهرداری تهران، امیر محسنی با اشاره به بیش از یک هزار و 100 مجموعه ورزشی در شهر تهران گفت: بعد از وزارت ورزش و جوانان، این سازمان دومین سازمان ورزشی کشور است.

به گفته وی، 3 میلیون نفر مخاطب در سال از امکانات سازمان ورزش شهرداری تهران بهره مند می شوند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در خصوص اینکه هر روز در شهر تهران 500 هزار نفر شهروند تهرانی در بوستان ها ورزش می کنند، اظهارکرد: از تعداد یک هزار و 100 مجموعه ورزشی، 400 مجموعه بزرگ ورزشی چند منظوره و 480 زمین چمن داریم. همچنین در 1200 بوستان نیز به صورت مجزا لوازم ورزشی پارکی و 1200 ایستگاه ورزش شهروندی مستقر است که در تمام ایام کرونا در بوستان های پایتخت فعال بوده اند.

محسنی با بیان اینکه در ایام کرونا برای ورزش های پربرخورد مخاطب ورزشی خود را از دست دادیم، افزود: به همین منظور تلاش کردیم تا با شبکه های مجازی مجددا مخاطب را در قالب برنامه های ورزشی حفظ کنیم که تا به امروز نیز کارهای بسیار زیادی را در این زمینه انجام داده ایم.

وی با بیان اینکه بیش از یک هزار شبکه مجازی در مناطق 22گانه شهر داریم، اظهار کرد: طی 9 ماه گذشته و تا امروز 800 هزار مخاطب ورزشی را با برنامه هایی همچون ورزش در خانه، مادر و کودک، مادر و دختر، پدر و پسر جذب کرده ایم.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 8221

به "خبرنگاران 60 درصد شهروندان تهرانی کم تحرک هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 60 درصد شهروندان تهرانی کم تحرک هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید