خبر بد برای استقلال؛ فرشید باقری به AFC شکایت برد!

به گزارش مجله وبلاگ فروش، فرشید باقری هافبک سابق تیم فوتبال استقلال بابت دریافت نکردن مطالباتش و ثبت قرارداد 2 بازیکن تازه آبی ها با وجود حکم بسته بودن پنجره باشگاه از استقلال به AFC شکایت کرد. باشگاه استقلال با وجود شکایت فرشید باقری در روز پایانی جابجایی، قرارداد 2 بازیکن خود را ثبت کرد و مقابل ذوب آهن هم به بازی گرفت.

خبر بد برای استقلال؛ فرشید باقری به AFC شکایت برد!

در این میان فرشید باقری به وسیله وکیل خود پیگیر پرونده شکایتش از استقلال شده و استعلاماتی از AFC گرفته شده است که گفته می گردد این اقدام فدراسیون فوتبال از سمت سران کنفدراسیون فوتبال آسیا غیرقانونی خوانده شده است.

تاکید AFC بر این بوده که قوانین داخلی را بعد از صدور حکم نمی توان تغییر داد و طبق یک اصل حقوقی قوانین وقتی تصویب می شوند موارد ماقبل از خودشان را شامل نخواهند شد.

پیش از این باشگاه استقلال در پنجره جابجایی زمستانی 2 بازیکن تازه به خدمت گرفت که صالح حردانی و عزیزبک آمانوف ازبکستانی هستند و این 2 بازیکن در شرایطی قراردادشان به ثبت رسید که پنجره جابجایی آبی ها بابت شکایت فرشید باقری و فرشید اسماعیلی بسته شده بود. در روز پایانی جابجایی بود که مسئولان سازمان لیگ و کمیته معین شرایط اعلام کردند باشگاه های بدهکار و با پنجره بسته امکان ثبت قرارداد 2 بازیکن را دارند و از همین رو باشگاه استقلال قرارداد 2 بازیکن خودش را ثبت نموده و آن ها را در ملاقات مقابل ذوب آهن بازی داد.

منبع: فرارو
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 17879

به "خبر بد برای استقلال؛ فرشید باقری به AFC شکایت برد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر بد برای استقلال؛ فرشید باقری به AFC شکایت برد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید