دختری باهوش تر از انیشتین

به گزارش مجله وبلاگ فروش، آی کیوی نوجوان انگلیسی از باهوش ترین افراد دنیا مانند بیل گیتس و استیفن هاوکینگ بیشتر است و نام او در صدر باهوش ترین انسان های روی زمین قرار گرفته است.

دختری باهوش تر از انیشتین

به گزارش خبرنگاران،لارن مارب شانزده ساله، برای وقت گذرانی و خنده همراه همشاگردی هایش تصمیم گرفتند مقدار آی کیوی خود را در تست هوش منسا بسنجند.

هرچند همه چیز در ابتدا رنگ شوخی داشت اما وقتی نتیجه آزمون به دست معلمان رسید آنها بسیار شگفت زده شدند زیرا مارب در تست هوش، امتیاز 161 را گرفته بود و این یعنی اینکه او از استیفان هاوکینگ و بیل گیتس که آی کیوی آنها 160 است آی کیوی بالاتری دارد.

با این نتیجه، نام این دختر نوجوان انگلیسی به عنوان باهوش ترین فرد انجمن منسا، در راس باهوش ترین افراد دنیا نهاده شد. اما نکته جالب ماجرا این است که لارن مارب با این آی کیوی بالا، از لحاظ درسی یک دانش آموز معمولی به شمار می رود.

به گفته معلم مارب، او دختر بسیار بازیگوش و سر به هوایی است اما با این حال نمره هایش در درس های فیزیک و هنر قابل قبول است و این احتمال وجود دارد که بتواند در دانشگاه معتبری در انگلیس ادامه تحصیل بدهد، این در حالی است که وی به هیچ عنوان علاقه ای به دانشگاه رفتن ندارد و دوست دارد که یک هنرمند گردد.

منبع: سرنخ- هفته نامه حوادث وشگفتی ها- شنبه، 5 اسفند 1391.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1402 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 26515

به "دختری باهوش تر از انیشتین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دختری باهوش تر از انیشتین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید