در استان کمبود مرغ نداریم، قیمت مصوب مرغ در تبریز کیلویی 31 هزار تومان

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرگزاری خبرنگاران-سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: در آستانه عید نوروز 2 برابر احتیاج روزانه استان آذربایجان شرقی کشتار مرغ صورت پذیرفته و وارد چرخه بازار شده است.

در استان کمبود مرغ نداریم، قیمت مصوب مرغ در تبریز کیلویی 31 هزار تومان

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛مهندس ایاز برنو در مصاحبه با خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: علیرغم اینکه جوجه ریزی طی بهمن ماه برای عرضه گوشت مرغ گرم به میزان کافی و حتی بیش از آن انجام شده بود، بگونه ای که با در نظر گرفتن حداکثر گوشت مرغ گرم مورد احتیاج استان که 243 تن است، روز پنجشنبه 26 اسفند 435 تن و 28 اسفند 495 تن مرغ ، کشتار شده است.

وی با بیان اینکه طی دو هفته اخیر جهت تنظیم عرضه و تقاضا حدود 1600 تن گوشت مرغ منجمد به قیمت مصرف نماینده 20 هزار تومان به بازار عرضه شده است ادامه داد: در راستای رفاه حال همشهریان حتی در ایام تعطیل و روز اول سال 1401 نیز شرکت پشتیبانی امور دام آماده ارائه خدمات به هم استانی های عزیز می باشد.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان اضافه کرد: در 28 اسفند ماه حدود 100 تن گوشت مرغ منجمد توزیع شده است که 40 تن آن در شبکه توزیع فروشگاه های زنجیره ای رفاه و مقادیر قابل توجهی به اتحادیه تعاونیهای مصرف کارکنان دولت و نمایندگان معرفی شده از سوی اتحادیه قصابان و مرغ فروشان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این روز ها و در آستانه عید نوروز 2 برابر احتیاج روزانه کشتار و وارد چرخه بازار شده است ادامه داد: علاوه بر مرغ گرم، حدود 2 هزار تن مرغ منجمد در سردخانه ها داریم و احتیاج تمام شهرستانها تامین می گردد.

مهندس برنو ادامه داد: با قاطعیت می گویم نه تنها هیچ کمبودی در زمینه تامین مرغ در استان نداریم، بلکه ممکن است بعد از تعطیلات میزان مازاد خود را نیز به استان های دیگر بدهیم.

وی با بیان اینکه نرخ تازه مصوب مرغ گرم 31 هزار تومان معین شده است و مرغ منجمد هم باید با قیمت 20 هزار تومان به فروش برسد ادامه داد: گران فروشی به هیچ وجه قابل قبول نیست و بازرسان با کنار گذاشتن تعارف، تعامل و مدارا براساس وظیفه ذاتی خود با گرانفروشان که در شرایط سخت مالی رحم و مروتی به همشهریان خود ندارد، برخورد قاطع و جدی می نمایند.

مهندس برنو تاکید کرد: از شهروندان تقاضا داریم که مرغ را گران تر از قیمت مصوب خریداری ننمایند و در صورت مشاهده تخلف، فروشگاه گرانفروش را به سامانه 124 معرفی نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 19407

به "در استان کمبود مرغ نداریم، قیمت مصوب مرغ در تبریز کیلویی 31 هزار تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در استان کمبود مرغ نداریم، قیمت مصوب مرغ در تبریز کیلویی 31 هزار تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید