راهکارهای جبران خسارت کرونا در حوزه گردشگری قم آنالیز شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم گفت: کرونا 1410 میلیارد ریال معادل 141 میلیارد تومان به تاسیسات گردشگری در این استان خسارت وارد نموده است.

راهکارهای جبران خسارت کرونا در حوزه گردشگری قم آنالیز شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم، حمید یزدانی امروز دوشنبه 9 تیرماه 99 در ملاقات با احمد امیرآبادی نماینده مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی گفت: میزان خسارت وارد کرونا به دفاتر خدمات مسافرتی قم حدود 70 میلیارد ریال و به تأسیسات گردشگری اعم از مجتمع ها و مراکز اقامتی ها استان حدود 1323 میلیارد ریال به راهنمایان گردشگری قم حدود 14 میلیارد ریال موسسات آموزش گردشگری قم حدود 3 میلیارد ریال خسارت وارد نموده است.

او ادامه داد: توقف سفرهای گردشگران خارجی برای سفر به ایران و طبعا سفر به استان قم و حذف درآمدهای ارزی ناشی از آن، لغو تورهای گردشگری اعم از تورهای داخلی و خارجی و متضرر شدن دفاتر خدمات مسافرتی از جمله خسارت های ناشی از کرونا در این استان است.

او اضافه نمود: در تمام ایام شیوع ویروس کرونا ضریب اشغال هتل ها و مراکز اقامتی و ظرفیت فروش سایر مراکز و تأسیسات گردشگری تقریبا به صفر رسید.

یزدانی گفت: انجام یاری های تسهیلاتی و بعضی از بخشش ها و معافیت ها، تعویق مالیات های تأسیسات گردشگری در فصول، عدم دریافت عوارض شهرداری در بخش هتل ها، تخصیص وام کم بهره به راهنمایان گردشگری کشور از راهکارهای جبران خسارت در حوزه گردشگری است.

او گفت: امیدواریم با حمایت دولت و نمایندگان در مجلس شورای اسلامی، خسارت تاسیسات گردشگری در اثر کرونا تا حدودی جبران گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: میراث آریا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 5669

به "راهکارهای جبران خسارت کرونا در حوزه گردشگری قم آنالیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهکارهای جبران خسارت کرونا در حوزه گردشگری قم آنالیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید