رمان دیگری از لسلی کانر برای نوجوانان منتشر شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، رمان واقعیت از زبان مِیسون باتل نوشته لِسلی کانر با ترجمه بیتا ابراهیمی توسط نشر افق برای نوجوانان منتشر و راهی بازار نشر شد.

رمان دیگری از لسلی کانر برای نوجوانان منتشر شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، این کتاب دویست و بیست و ششمین عنوان مجموعه رمان نوجوان است که این ناشر چاپ می نماید.

نسخه اصلی واقعیت از زبان میسون باتل سال 2018 منتشر شده است. از لسلی کانر پیش تر ترجمه رمان در انتظار یک زندگی طبیعی به قلم فرح بهبهانی توسط همین ناشر چاپ شده است. او در واقعیت از زبان میسون تل داستانی درباره اعتمادبه نفس، نجات و امید نوشته است. قصه این کتاب درباره نوجوانی است که با وجود ناتوانی اش در یادگیری، می تواند مقابل زورگویی ها بایستد و راه های هوشمندانه ای برای بیرون آمدن از مشکل پیدا کند.

واقعیت از زبان میسون باتل پیروز شد جایزه کتاب خانوادگی اشنایدر را در سال 2019، عنوان برگزیده سال پابلیشرز ویکلی را در سال 2018 و کتاب سال کِرکس ریویو را در سال 2018 برای نویسنده اش به ارمغان آورد.

این رمان در 74 فصل نوشته شده است. شخصیت اصلی این رمان، میسون باتل است که در ابتدای قصه، جسد بنی کیلمارتین بهترین دوستش در باغ خانه میسون پیدا می گردد. تحقیقات پلیس شروع می گردد. میسون چون همواره پسر راستگویی بوده، نمی تواند درک کند چرا ستوان بِرد از نیروهای پلیس، حرف هایش را باور نمی نماید.

در ادامه ماجرا، میسون دوست جدیدی به اسم کلوین چامسکی پیدا می نماید که پسر ریزه میزه و بامزه ای است. این دو برای فرار از دست بچه زورگوهای محله برای خود پناهگاهی مخفی و زیرزمینی می سازند. اما در ادامه قصه، کلوین هم گم می گردد و میسون در دردسر جدیدی می افتد.

در قسمتی از این کتاب می خوانیم:

کلوین سکوت می نماید. انگار نظرش عوض شده است. خم می گردد. خیلی سریع. چوب لاکروس مت را برمی دارد. و نمی دانم چرا، مت مونی را رها می نماید! چوبش را از دست کلوین می قاپد.

فکر می کنم آره! کلوین بچه خیلی باهوشی است! مونی زیر پاهای من قوز می نماید. چند قدم عقب می روم. حیوان را نگه داشته ام. و همه آنجا هستیم. انگار سر جایمان خشک شده ایم.

خنده دار است وقتی آدم ها نمی دانند که چه اتفاقی قرار است بیفتد. خیلی عالی است. اتفاقی که پیش می آید دایی درام است. با وانتش از راه می رسد. در را باز می نماید و پیاده می گردد. مونی دماغش را بالا می گیرد. بوی خوشی در هوای بعدازظهر می پیچد.

دایی درام به سمت خانه که می رود نگاهمان می نماید. نگاهش به کلوین می افتد. من را با مونی می بیند. مت. لنس. و بعد بچه های تیم لاکروس را. می گوید: سلام، سلام پسرها. سلام مونی. می رود سمت خانه خرابه. در را پشت سرش می بندد.

نفس کشیدن مونی را حس می کنم. فوت - فوت - فوت. به جهان فکر می کنم. انگار الان دایی درام هدیه جهان بود به ما. نه اینکه کاری نموده باشد. فقط از راه رسید.

این کتاب با 336 صفحه، شمارگان هزار و 100 نسخه و قیمت 46 هزار تومان منتشر شده است.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6515

به "رمان دیگری از لسلی کانر برای نوجوانان منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمان دیگری از لسلی کانر برای نوجوانان منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید