سیروس گرجستانی شریک لحظات شاد مردم بود، لحظات مفرحی که با متهم گریخت رقم خورد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، بازیگر سینما و تلویزیون که در چند سریال با گرجستانی همکاری داشته است درباره درگذشت این بازیگر باسابقه به خبرنگاران گفت: سیروس گرجستانی فقط یک کمدین خوب نبود او بازیگری قابل در سینما، تاتر و تلویزیون بود.

سیروس گرجستانی شریک لحظات شاد مردم بود، لحظات مفرحی که با متهم گریخت رقم خورد

با ما سفر کنید و با تور گرجستان ارزان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

مرجانه گلچین بازیگر سینما و تلویزیون که در چند سریال با گرجستانی همکاری داشته است درباره درگذشت این بازیگر باسابقه به خبرنگاران گفت: سیروس گرجستانی فقط یک کمدین خوب نبود او بازیگری قابل در سینما، تاتر و تلویزیون بود.

وی با اشاره به پیشینه تئاتری گرجستانی اظهار کرد: اعتبار سیروس گرجستانی این است که بازیگر قابلی در تاتر بود و در نمایش هایی مثل معرکه در معرکه به کارگردانی داوود میرباقری به صحنه رفته بود.

وی افزود: میرباقری بعدا از او در سریال هایش هم بهره برد و گرجستانی در سریال امام علی (ع) بازی کرد و بعد به سینما هم دعوت راه پیدا کرد.

گلچین که در سریال خوش نشین ها با گرجستانی همکاری داشت، بیان نمود: استعداد شیرین گرجستانی باعث شد در کمدی هم بازی کند. من هم خوشحالم در این سال ها که برای بازیگری برگشتم و کارم در مقابل دوربین را با نوعی تغییر جهت همراه بود با این بازیگر همکار شدم. من در این سال ها به سمت کمدی رفتم و چندین کار مشترک با گرجستانی داشتم که بسیار لذبتخش بودند.

وی با اشاره به خاطراتی که گرجستانی برای مخاطب خلق نموده است، گفت: ما خیلی سخت لحظات غمگین را فراموش می کنیم و سعی داریم به شیرینی ها فکر کنیم امثال گرجستانی شریک لحظات شاد مردم بودند لحظه ای که شاید مردم حتی بضاعت رفتن به سینما نداشتند اما تلویزیون را روشن می کردند و سریال های او را می دیدند.

گلچین به خاطرات ماندگار این بازیگر فقید اشاره و بیان نمود: مردم طی سال ها وقتی پیچ تلویزیون را باز می کردند لحظات مفرحی از بازی های او را می دیدند مثل همین سریال متهم گریخت که از روز گذشته بعضی از سکانس های آن به اشتراک گذاشته می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4440

به "سیروس گرجستانی شریک لحظات شاد مردم بود، لحظات مفرحی که با متهم گریخت رقم خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیروس گرجستانی شریک لحظات شاد مردم بود، لحظات مفرحی که با متهم گریخت رقم خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید