شرایط جدید در پرونده تعلیق جودو ایران، خبری از جلسه دادگاه نیست

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران، در پی تعلیق جودو ایران توسط فدراسیون دنیای و شکایت ایران به دادگاه بین المللی حکمیت ورزش CAS، تاریخ 20 فروردین ماه را برای رسیدگی به این پرونده معین کرد. اما شیوع بیماری کرونا در دنیا و درخواست هر دو طرف برای تعویق این جلسه، CAS با این درخواست موافقت کرد.

شرایط جدید در پرونده تعلیق جودو ایران، خبری از جلسه دادگاه نیست

اما روز گذشته ارسال لوایح رسیدگی به این پرونده از سوی دادگاه حکمیت ورزش به تهران، شرایط جدیدی برای پرونده تعلیق جودو ایران رقم زد. لوایح دفاعیه ارائه شده از سوی فدراسیون دنیای ادعاهای جدید مطرح شده که نه تنها جودو بلکه کل ورزش ایران را با اشاره به اتفاقات اخیر هدف قرار داده است.

متأسفانه فدراسیون دنیای جودو برای رسیدن به خواست خود که همان مبارزه رو در روی جودوکاران ایران و رژیم اشغالگر قدس می باشد، هر آنچه در توان خود داشته بهره می برد. حضور سه نماینده ایرانی در بین شاهدان IJF و یا اشاره به اتفاقات اجتماعی داخلی از این دست ادعاهای است که برای تحقق این هدف دنبال می گردد.

با توجه به شرایط فعلی دنیا و شیوع ویروس کووید -19 احتمال برگزاری جلسه دادگاه حداقل تا 3 ماه آینده وجود ندارد و به نظر می رسد مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باید از این فرصت بهترین بهره را برده و با جدیت بیشتری به این موضوع ورود نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4146

به "شرایط جدید در پرونده تعلیق جودو ایران، خبری از جلسه دادگاه نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط جدید در پرونده تعلیق جودو ایران، خبری از جلسه دادگاه نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید