طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان سفید در کشور لیتوانی

به گزارش مجله وبلاگ فروش، در دنیای امروز که بازسازی و دکوراسیون داخلی فرایند رو به رشد در صنعت ساختمان سازی و بازسازی ساختمان دارد ما در شرکت بازسازی ساختمان خبرنگاران کوشش میکنیم تا در این مجموعه مقالات برای شما پروژه هایی را معرفی کنیم که از لحاظ معماری و زیبایی شناسی حرفی برای گفتن داشته باشند و بتوان از آنها ایده گرفت . پروژه ای که امروز میخواهیم به آن نگاهی بیندازیم بازسازی منزل خانه ای سفید رنگ در کشور لیتوانی است . این خانه 60 متری یکی از نمونه های پیروز در سبک مینیمال در این کشور و حتی در دنیا در سال 2019 میباشد .

طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان سفید در کشور لیتوانی

جهت دریافت خدمات آلاچیق های سنتی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

بهتر است اول از سقف این خانه سفید آغاز کنیم . تنها جایی که ما غیر از رنگ سفید ، رنگ تیره و زمخت بتن را در آن مشاهده میکنیم . سقف این خانه بصورت مثلثی به رنگ سفید و رنگ تیره بتن تقسیم شده است .

هدف از این کار نیز چنین بوده است که رنگ سفید به عنوان سطح بازتابنده برای چراغ هایی که بر روی دیوار نصب است , عمل میکند و رنگ تیره بتن برای جذب حداکثری نور در شب بسیار با ارزش است .

چیزی که در اینجا مهم است ، این است که موقعیت چراغ های دیواری و سطوح رنگی باید با هم هماهنگ باشد که همان رنگ بتواند نور را به وسیله سقف به داخل فضای اصلی خانه منتقل کند.

اما اگر از سقف این خانه بگذریم و نگاهی به کف این خانه داشته باشیم خواهیم دید که معمار برای متریال چوب استفاده شده در این قسمت سه رنگ از درختان که متناسب با فضای این خانه است انتخاب نموده که عبارت است از رنگ سفید ، خاکستری و خاکستری تیره . بیشترین استفاده از این ترکیب رنگ در قسمت ورودی خانه و سپس در اتاق نشیمن و غذاخوری و آشپزخانه بوده است .

اتاق ها و سرویس و حمام به رنگ سفید خالص است حتی در کف این فضا ها نیز خبری از رنگ های دیگر نیست . دیوار ها و حتی مبلمان داخل اتاق و داخل دستشویی اعم از سرویس و کمد های تعبیه شده در این قسمت ها هم به رنگ سفید خالص است .

این سفیدی در مبلمان تمام قسمت ها حتی اتاق غذاخوری و طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه نیز صدق میکند .

شاید دغدغه معمار این پروژه این بود که در اثر گذر زمان دیوار ها دچار تغییر رنگ نشوند و رنگ سفید خالص به کار برده شده هم چنان برجسته و چشم نواز باشد . دیوارهای گچی ساختمانی در ترکیب معمول داخلی بسیار عملی و در عین حال زیبا از کار درآمد .

اما نکته ای که در این خانه جذاب است و بیننده را در این فضای سفید رنگ به خود جلب میکند این است که در هر ساعتی از روز و با توجه به موقعیت خورشید و تابش نور آن ، سطوح بسیار متنوعی را تحت تاثیر نور و سایه در فضای خانه شکل میدهد و و ساکنین شاهد این بازی نور و سایه هستند . پس میتوان گفت که دیوارها برای لمس کردن و ضربه زدن بسیار نرم و زیبا به نظر میرسند .

در کل این یک آپارتمان بسیار مینیمالیستی با جزئیات کوچک است که هدف و زیبایی شناسی معقولی دارد تا بازسازی و تعمیرات ساختمان این آپارتمان سفید را به عنوان یک کار یکپارچه و متحد به بینندگان عرضه کند .

منبع: هیرادانا
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6462

به "طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان سفید در کشور لیتوانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان سفید در کشور لیتوانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید