فراخوانی مشمولان فوق دیپلم به پایین برای خدمت سربازی

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سازمان وظیفه عمومی ناجا همه مشمولان دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم، دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ دی ماه امسال را دریافت نموده اند، به خدمت سربازی فراخواند.

فراخوانی مشمولان فوق دیپلم به پایین برای خدمت سربازی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای اضافه نمود: همه مشمولان فارغ التحصیل مقاطع کاردانی، دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ 19 دی ماه سال 98 را دریافت نموده اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+10، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام نمایند.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، در این اطلاعیه تصریح شده است: مشمولان ساکن تهران بزرگ باید ساعت 6 صبح و مشمولان ساکن سایر استان ها نیز ساعت هفت صبح روز پنجشنبه مورخ 19 دی ماه سال 98 در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو های مسلح اعلام شده است، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

براساس این اطلاعیه، عدم حضور به موقع در زمان و محل های مشخص شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت های اجتماعی برای آن ها اعمال می گردد.

متقاضیان در صورت احتیاج به اطلاعات بیشتر می توانند به وسیله پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 یا کانال سازمان در پیغام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار آگاه شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2287

به "فراخوانی مشمولان فوق دیپلم به پایین برای خدمت سربازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوانی مشمولان فوق دیپلم به پایین برای خدمت سربازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید