قزوین آماده میزبانی از گردشگران نوروزی است

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران، به منظور برنامه ریزی و ساماندهی طرح های نوروزی و هماهنگی دستگاه ها و نهادهای خدمات رسان برای میزبانی شایسته از گردشگران در ایام نوروز، جلسه ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر استان قزوین با موضوع نوروز 95، ظهر چهارشنبه با حضور حبیبی معاون عمرانی استاندار، حضرتی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اعضای ستاد در مجموعه پذیرایی تالار شهر قزوین برگزار گردید.

قزوین آماده میزبانی از گردشگران نوروزی است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مدارک ویزای دانشجویی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

منوچهر حبیبی در این جلسه با اشاره به حجم کار و وظیفه خطیر مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی استان در روزهای باقی مانده تا شروع تعطیلات نوروز گفت: با توجه به رخدادهای مهم و حساسی چون اجلاس نماز در خاتمه دی ماه، سفر معاون اول رئیس جمهور به قزوین در بهمن ماه، ایام مبارک ده فجر و انتخابات اسفندماه زمان اندکی برای فراهم کردن ارائه خدمات به گردشگران نوروزی وجود دارد و کلیه دستگاه های اجرایی به نوعی در اجرایی شدن این مهم در سطح استان و کشور نقش داشته و باید با جدیت و اهتمام و برنامه ریزی مدون و منسجم به گونه ای عمل نمایند که هیچ یک از این موضوعات تحت الشعاع دیگری قرار نگرفته و برنامه ها به نحو شایسته ای صورت پذیرد.

وی، کوشش دستگاه های اجرایی خدمات رسان برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی را بسیار مهم خواند و گفت: با توجه به موقعیت ویژه جغرافیایی استان قزوین و افزایش آمار مسافران در تعطیلات نوروز، باید خدمات به طرز شایسته درزمینهٔ جابه جایی و اسکان، امنیت، بهداشت، اطلاع رسانی و... برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی توسط دستگاه های ذی ربط فراهم گردد.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین بیان نمود: با برگزاری جلسات مستمر و تصمیم گیری های مناسب آمادگی لازم جهت معرفی شایسته قزوین در همایش های پیش رو کسب گردد تا بتوانیم میزبان خوبی برای گردشگران داخلی و خارجی در سال 95 باشیم.

محمدعلی حضرتی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین نیز در ادامه ضمن آنالیز دستورالعمل جدید ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر کشور و توضیح احکام کمیته های عضو ستاد و اعلام اهم وظایف آن ها گفت: ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر استان قزوین به ریاست استاندار و دبیری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین فعالیت خود را شروع نموده است.

وی اضافه کرد: 10کمیته ویژه با عناوین کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین به ریاست معاون امور عمرانی استاندار، کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک، کمیته هماهنگی شهرداری ها و دهیاری ها، کمیته خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست، کمیته خدمات اسکان و رفاه، کمیته امداد و نجات، کمیته نظارت و تنظیم بازار، کمیته آمار، کمیته خدمات حمل ونقل و کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات و امور فرهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین به منظور ساماندهی شرایط استان و خدمات رسانی به گردشگران تشکیل شده است.

دبیر اجرایی ستاد هماهنگی خدمات سفر استان یادآور شد: امیدواریم در سایه تعامل و همراهی این مجموعه در نوروز 95 نیز مانند سنوات گذشته میزبان شایسته ای برای مسافران نوروزی بوده و خاطره خوشی از شهر قزوین در اذهان این عزیزان ثبت کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2360

به "قزوین آماده میزبانی از گردشگران نوروزی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قزوین آماده میزبانی از گردشگران نوروزی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید