قطر: مصونیتی برای هیچ مقام رسمی متهم به فساد وجود ندارد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، نخست وزیر قطر در سخنانی بر عدم مصونیت مقامات رسمی متهم به فساد در این کشور و مقابله با تمامی اشکال فساد در قطر تاکید نمود.

قطر: مصونیتی برای هیچ مقام رسمی متهم به فساد وجود ندارد

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به نوشته روزنامه القدس العربی، خالد بن خلیفة بن عبد العزیز آل ثانی، نخست وزیر قطر در سخنانی اظهار کرد: دولت قطر بر مقابله با تمامی اشکال فساد به صورت دائمی و علنی تاکید دارد و به همین علت برای نخستین بار همزمان با احضار وزیر دارایی سابق برای انجام تحقیقات دادستانی کل بیانیه صادر می نماید و این اندازه شفافیت در پیش گرفته شده در این زمینه را نشان می دهد.

وی اضافه نمود: بعلاوه قوانین مربوط به رویه های محاکمه وزرا تغییر یافت تا همه در برابر دستگاه قضا برابر و بدون مصونیت باشند.

نخست وزیر قطر گفت: دولت بعلاوه چندین قانون دیگر را در زمینه مبارزه با فساد و ارتقای صداقت و شفافیت از جمله قانون ضد تعارض منافع و پیش نویس قانون گردش اطلاعات تصویب نموده است.

خالد بن خلیفه ادامه داد: مبارزه با فساد موضوعی است که تمیم بن حمد آل ثانی، امیر کشور از زمان ولایتعهدی به آن توجه داشته است، چراکه او همواره تاکید دارد که هیچ کس بالاتر از قانون نیست و هیچ مصونیتی برای هیچ فردی در جامعه در این زمینه وجود ندارد.

وی بعلاوه توضیح داد: دولت بعلاوه مشتاق مقابله با انواع و اقسام فساد، از جمله فساد اداری و سهل انگاری اداری است که از جمله اشکال آن برهم زدن منافع شهروندان است و ما آنها را رد می کنیم و اقدامات روزمره را برای مقابله با آنها انجام می دهیم.

وی تأکید کرد که اعلام پرونده های فساد اداری بالاترین سطح شفافیت را نشان می دهد و بیانیه اخیر دادستانی عمومی در رابطه با تحقیقات با وزیر دارایی سابق این موضوع را تأیید می نماید.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 12793

به "قطر: مصونیتی برای هیچ مقام رسمی متهم به فساد وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطر: مصونیتی برای هیچ مقام رسمی متهم به فساد وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید