لیست سیاه تک نفره گل محمدی در پرسپولیس

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی پس از جلسه اخیر خود با هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره آنتونی استوکس تصمیم گیری نهایی کرد.

لیست سیاه تک نفره گل محمدی در پرسپولیس

مهاجم پرحاشیه پرسپولیس در جابجایی زمستانی با قراردادی پنج ماهه به ارزش 250 هزار دلار به این تیم پیوست پس از تنها 65 دقیقه بازی کردن با پیراهن این تیم اقدام به ترک تمرینات پرسپولیس کرد.

استوکس پس از بازی شارجه امارات و پرسپولیس در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا خواستار مرخصی دوروزه از گل محمدی شد اما هرگز به تهران بازنگشت تا خودش را به باشگاه معرفی کند.

مهاجم ایرلندی سرخپوشان از تعطیلی لیگ برتر بابت شیوع ویروس کرونا نیز نهایت سوء استفاده را کرد تا نیامدن به تهران را تقصیر این موضوع بیندازد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که تا هفته گذشته از قراردادن اسم او در لیست مازاد سرخ ها پرهیز داشت پس از مواجهه با نامه جدید وکیل وی مبنی بر درخواست دریافت 20 هزار دلار دیگر از این باشگاه، اقدام به قراردادن اسم او در لیست خروج کرد.

گل محمدی امروز در گفتگوی خود هم بیان کرد که پرسپولیس از بین دو، سه گزینه چاره ای به جز انتخاب استوکس نداشته و این بازیکن از کیفیت فنی روزهای حضورش در تراکتور دور بوده است.

سرمربی پرسپولیس همچنین عنوان نمود که به بازیکنان خود برای فصل بعد هم احتیاج دارد و به جز استوکس فعلا بازیکنی در لیست مازاد نیست.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4094

به "لیست سیاه تک نفره گل محمدی در پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست سیاه تک نفره گل محمدی در پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید