متوقف نشدن سوخت رسانی مطمئن در هرمزگان با وجود شدت بارندگی

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران/هرمزگان مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان گفت: در بارش های چند روز اخیر استان هرمزگان با تمهیدات در نظر گرفته شده سوخترسانی مطمئن در سراسر استان انجام شد.

متوقف نشدن سوخت رسانی مطمئن در هرمزگان با وجود شدت بارندگی

عبدالله احمدی کمرپشتی روز گذشته(سوم بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، مطرح کرد: با توجه به تاکید ستاد بحران استانداری هرمزگان برای آمادگی در مقابل هر گونه بحران ناشی از بارندگی در روزهای اخیر ستاد بحران منطقه تدابیر لازم را از پیش در نظر گرفته بود.

وی با اشاره به اینکه ذخایر تمامی جایگاه های عرضه سوخت پیش از بارندگی و احتمال بسته شدن جاده ها مواصلاتی رصد و تکمیل شد، افزود: تمامی جایگاه های عرضه سوخت بدون هیچ کمبودی مشغول به خدمات رسانی بودند و ذخایر جایگاه ها با پیش بینی ها و برنامه ریزی های قبلی به صورت دقیق رصد شدند.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان بیان نمود: ستاد بحران منطقه نیز با تشکیل اتاق بحران در بندرعباس، تمامی موجودی سوخت مجاری عرضه را به صورت لحظه ای رصد می کرد.

احمدی کمرپشتی افزود: روسای نواحی در ارتباط مستقیم با فرمانداران تمامی نیازهای افزایش مصرف نفت سفید، نفت گاز و بنزین ناشی از شرایط بحرانی سیل را دریافت و بلافاصله تامین کردند.

وی شرح داد: در این ایام علی رغم بارندگی های شدید و آبگرفتگی جاده ها؛ تامین سوخت مورد نیاز نیروگاه های بندرعباس نیز به موقع و بدون وقفه انجام شد.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان گفت: در انبار های نفت شهید باهنر و رجایی نیز پیش بینی های لازم مهندسی و عملیاتی انجام شد و هیچ یک از تاسیسات دچار آبگرفتگی نشدند.

احمدی کمرپشتی تاکید کرد: ستاد بحران منطقه با تشکیل چهار جلسه از کارگروه سوخت و مدیریت بحران نیارها و اقدامات لازم را جهت جلوگیری و کاهش خسارات احتمالی بررسی کرد که به دلیل انجام مانور های متعدد، حضور موثر و آمادگی هایی که داشتند بهترین عملکرد را در شرایط بحران از خود نشان دادند.

وی در انتها گفت: با توجه به میانگین بارش 165 میلیمتری باران در بندرعباس و 215 میلیمتری در سایر شهرستان ها و جزایر همچنین به دلیل شرایط بحرانی در شرق استان و سیستان و بلوچستان جلسات ستاد بحران برای جلوگیری از مسائل احتمالی به صورت منظم برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2503

به "متوقف نشدن سوخت رسانی مطمئن در هرمزگان با وجود شدت بارندگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متوقف نشدن سوخت رسانی مطمئن در هرمزگان با وجود شدت بارندگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید