مشخصات کامل آنر 60 پیش از رونمایی فاش شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، آنر فردا از گوشی های آنر 60 و آنر 60 پرو رونمایی می نماید و طی هفته های گذشته بعضی از ویژگی های این دو گوشی لو رفته است. اما حالا به لطف افشای تمام جزئیات آنر 60 می توانیم به مشخصه های مختلف این گوشی بپردازیم. البته در این میان تصاویر واقعی این دو گوشی هم منتشر شده که تفاوت های ظاهری آن ها را به خوبی نشان می دهند.

مشخصات کامل آنر 60 پیش از رونمایی فاش شد

بر اساس اعلام سایت 91Mobiles و یکی از افشاگران، گوشی آنر 60 از نمایشگر 6.7 اینچی اولد با رزولوشن فول HD پلاس و تراکم پیکسلی 395 پیکسل در اینچ بهره می برد. اگرچه گویا این نمایشگر رفرش ریت بالایی را ارائه می نماید، ولی رقم دقیق آن فاش نشده است. ابعاد این گوشی 161.4 در 73.3 در 7.98 میلی متر است و وزن آن هم به 179 گرم می رسد.

اسنپدراگون 778G به عنوان قلب تپنده این گوشی انجام وظیفه می نماید و در کنار آن حداکثر 12 گیگابایت رم قرار گرفته است. بعلاوه نباید بهره گیری از حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی را از قلم بیندازیم. انرژی آنر 60 از طرف باتری 4800 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد و به لطف سرعت شارژ 66 وات هم کاربران برای شارژ کردن این گوشی لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانند. بعلاوه این گوشی از بلوتوث 5.2 هم پشتیبانی می نماید.

در پنل پشتی آن دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با دیافراگم F/1.9 تعبیه شده و در کنار آن اولترا واید 8 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است. در نهایت باید بگوییم که این گوشی همراه با رابط کاربری Magic UI 5.0 مبتنی بر اندروید 11 به دست کاربران می رسد.

در این میان همان طور که گفتیم جزئیات آنر 60 پرو هنوز فاش نشده است. ولی بر اساس تصاویر واقعی منتشر شده از این دو گوشی، هر دو دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و نمایشگر مشابه دارند و در هر دو گوشی حفره نمایشگر در بخش میانی قسمت فوقانی قرار گرفته است.

در بخش فوقانی می توانید گوشی های آنر 60 و آنر 60 پرو را کنار یکدیگر دیدن کنید. بعلاوه پنل پشتی آنر 60 پرو هم به تصویر کشیده شده است. در این تصاویر آنر 60 پرو در سمت چپ قرار گرفته است و آنر 60 در قسمت راست قرار گرفته است. به نظر می رسد نمایشگر آنر 60 به طور اندکی بزرگ تر از مدل پرو است ولی در کل تفاوت چندانی بین این دو دیده نمی گردد.

همان طور که گفتیم، آنر فردا (10 آذر) در چین از این دو گوشی رسما رونمایی خواهد نمود. هنوز تعیین نیست که این دو گوشی تازه چه زمانی راهی بازارهای جهانی می شوند. برای یادآوری باید بگوییم که بعد از جدایی آنر از هواوی، این شرکت پیشرفت قابل توجهی داشته و توانسته در بعضی بازارها، به خصوص چین، سهم بازار خود را افزایش دهد. اگرچه بعضی سناتورهای آمریکایی از رییس جمهور آمریکا خواسته اند شرکت آنر هم در فهرست سیاه قرار بگیرد، اما فعلا چنین اتفاقی نیفتاده و این شرکت بدون نگرانی می تواند از قطعات و نرم افزارهای آمریکایی استفاده کند.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 16107

به "مشخصات کامل آنر 60 پیش از رونمایی فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات کامل آنر 60 پیش از رونمایی فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید