نظر شهروندان آلمانی درباره آزادی بیان در کشورشان چیست؟

به گزارش مجله وبلاگ فروش، نتایج جدیدترین نظر سنجی نشان می دهد که بیشتر شهروندان آلمانی شرایط آزادی بیان در کشورشان را در معرض خطر می بینند.

نظر شهروندان آلمانی درباره آزادی بیان در کشورشان چیست؟

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه تاگس اشپیگل آلمان، نتایج جدیدترین نظر سنجی موسسه آلنزباخ نشان می دهد که حدود نیمی از شهروندان آلمانی آزادی بیان در کشورشان را در معرض خطر ارزیابی می نمایند و تنها 45 درصد شهروندان آلمانی بر این عقیده اند که نظرات سیاسی در آلمان می تواند آزادانه اظهار گردد و این کم ترین اندازه از زمانی است که این موسسه برای اولین بار در سال 1953 درباره این مسئله نظر سنجی انجام داده است.

بر این اساس حدود 44 درصد شرکت نمایندگان در این نظر سنجی گفتند که بهتر است در اظهار نظر مراقب باشیم و از موضوعاتی که بیشتر باید از اظهار نظر درباره آن احتیاط گردد حدود 59 درصد از اسلام سخن گفتند.

در بین هواداران احزاب آلمان به غیر از اتحادیه احزاب متحد مسیحی و حزب سبز هواداران بقیه احزاب اکثرا سهم آن هایی که اعتقاد داشتند در اظهار نظرها باید جوانب احتیاط را رعایت نمایند بیشتر بوده است. در بین هواداران حزب افراطی جایگزینی برای آلمان تنها 12 درصد اعتقاد داشتند که می توانند نظر خود را آزادانه اظهار نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 12549

به "نظر شهروندان آلمانی درباره آزادی بیان در کشورشان چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر شهروندان آلمانی درباره آزادی بیان در کشورشان چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید