نعمتی: داور سختگیرانه ترین کارت قرمز عمرش را به من داد، یک دهم امکانات قطر را برای میزبانی نداریم

به گزارش مجله وبلاگ فروش، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بر این باور است که داور بازی با نفت مسجدسلیمان سختگیرانه ترین کارت قرمز عمرش را به او داده است.

نعمتی: داور سختگیرانه ترین کارت قرمز عمرش را به من داد، یک دهم امکانات قطر را برای میزبانی نداریم

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سیامک نعمتی پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان در مورد اخراجش گفت: اگر شما (خبرنگاران) متوجه شدید که من چطور کارت قرمز گرفتم، من هم فهمیدم. در بازی صحنه هایی وجود داشت که کارت نداد. من دو خطا کردم و 2 کارت گرفتم و اخراج شدم؛ فکر می کنم 15 تا 20 دقیقه بازی کردم.

وی ادامه داد: کنار زمین بودم و دیدم که حمید مطهری هیچ کاری نکرد و حرفی نزد ولی داور به او اخطار داد. داور سختگیرانه ترین کارت قرمز عمرش را به من داد. تیم ما 10 دقیقه در فشار بود و اگر بازی مساوی می شد چه کسی جواب می داد و می خواست عذرخواهی کند؟

بازیکن پرسپولیس در مورد بازی مقابل نفت مسجدسلیمان توضیح داد: پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان را به طرفداران تبریک می گویم، نفت تیمی سختکوش و کار ما را سخت نموده بود، خداراشکر که 3 امتیاز را کسب کردیم و توانستیم سال را با صدرنشینی به خاتمه ببریم. سال 99 برای ما خوب بود، لیگ گذشته به قهرمانی رسیدیم و به فینال آسیا رسیدیم و ان شاءالله سال جاری هم در لیگ برتر به قهرمانی برسیم.

نعمتی درباره میزبانی هند در لیگ قهرمانان آسیا اعلام نمود: شرایط قطر را دیده ایم و یک دهم آن شرایط را هم نداریم، خیلی دوست داشتیم که میزبانی را بگیریم و فکر می کردیم پرسپولیس می توانست میزبان باشد. هند اولین سال است که به مسابقات گروهی لیگ قهرمانان آمده و میزبان هم شده است.

وی درباره پرداخت بخشی از مطالبات اعضای تیم گفت: باشگاه پرداختی داشته است. ما از مدیریت و هیئت مدیره ممنون هستیم. خیلی عقب هستیم و ان شاءالله شرایط بهتر گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 10594

به "نعمتی: داور سختگیرانه ترین کارت قرمز عمرش را به من داد، یک دهم امکانات قطر را برای میزبانی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نعمتی: داور سختگیرانه ترین کارت قرمز عمرش را به من داد، یک دهم امکانات قطر را برای میزبانی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید