نماینده مجلس بیش از آنکه به حاکمیت و قدرت وصل باشد، باید به مردم وصل شود

به گزارش مجله وبلاگ فروش، عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: نمایندگان مجلس بیش از آنکه به حاکمیت و قدرت وصل باشند، باید به مردم وصل شوند.

نماینده مجلس بیش از آنکه به حاکمیت و قدرت وصل باشد، باید به مردم وصل شود

حسن لاسجردی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی خبرنگاران، با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در نظام مردم سالار، آرای مردم است که جهت دهی جامعه را برای مدتی مشخص می کند؛ این مردم هستند که به چهره ها و گروه های سیاسی و برخی مکاتب فکری فرصت می دهند که علایق، خط مشی و تفکرات سیاسی خود را برای مدتی که در مسئولیت هستند، پیاده کنند.

او ادامه داد: همه جوامع تلاش می کنند موضوع مشارکت با حداکثر ظرفیت را مورد توجه قرار دهند.

لاسجردی افزود: در شرایط فعلی با توجه به همه فراز و نشیب های که در عرصه های سیاسی و اقتصادی مواجهیم، نیاز است رای دهندگان با ظرافت و دقت بیشتری به کسانی رای دهند که دارای پالایش روحی هستند و آنقدر به قوانین دلبستگی دارند که بتوانند از منافع شخصی بگذرند.

او شرح داد: با توجه به اینکه مجلس همیشه محل تمرکز قوانین و مقررات بوده کسانی که این دوره کنندگی مجلس را می پذیرند باید آنقدر قابلیت داشته باشند که از تراکم قوانین پرهیز کنند و بتوانند تنقیح و کاستن قوانین مزاحم را در برنامه قرار دهند. کننده مجلس بیش از آنکه به حاکمیت و قدرت وصل باشد باید به مردم وصل شود.

لاسجردی با اشاره به ویژگی های یک کنندگان گفت: باید در اظهار نظر کنندگان حریت و آزادگی وجود داشته باشد و تعارفات تشریفاتی را کنار بگذارند و به صورت صریح کنندگی کنند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2673

به "نماینده مجلس بیش از آنکه به حاکمیت و قدرت وصل باشد، باید به مردم وصل شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده مجلس بیش از آنکه به حاکمیت و قدرت وصل باشد، باید به مردم وصل شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید