هرگز ماست را با این خوراکی ها نخورید

به گزارش مجله وبلاگ فروش، علّت بیماری پیسی شناخته نشده است، اما پزشکان چندین نظریه متفاوت مطرح کرده اند. یک تئوری این است که افراد پادتنهایی (آنتی بادی هایی) تولید می کنند که ملانوسیت های بدن خودشان را تخریب می کند. تئوری دیگر این است که ملانوسیتها خود به خود تخریب می شوند. درنهایت بعضی افراد گزارش کرده اند که یک رخداد منفرد از قبیل آفتاب سوختگی یا فشار روحی باعث بروز پیسی شده است ولی مورد اخیر از نظر علمی ثابت نشده است.

هرگز ماست را با این خوراکی ها نخورید

از میان رفتن رنگ پوست و ایجاد لکه های سپید بدون درد و خارش و همسطح پوست که بر وسعتشان افزوده می شود عمدتاً رابطه به ایمیون سیستم دارد و نظام دفاعی بدن به جای عامل خارجی به جان بافت های بدن (خودی) می افتد. کسانی که مرض قند و مسائل تیروئید و آدرنال دارند بیشتر از دیگران دچار این مشکل می شوند. راه های درمان محدود از جمله اشعه ماوراء بنفش، استروید و پمادهای مختلف وجود دارد.

دلائل و علائم برص ، پیسی یا ویتیلیگو

همچنان که گقته شد دلیل ایجاد این مشکل مصرف خوراکی های نامناسب به ویژه مصرف برخی مواد غذایی به صورتی که با هم استفاده شود مانند: ماست و آبلیمو، ماست و سرکه و استفاده بیش از حد از موادغذایی با طبیعت سرد که باعث اسیدی شدن PH بدن می شوند. توجه داشته باشید کهPH بدن در حالت طبیعی باید عدد 3/7 باشد حال اگر این عدد کمتر از 7 باشد یعنی فرد تمایل به مصرف مواد غذایی با طبع سرد داشته و اگر این عدد بالاتر باشد یعنی مصرف مواد غذایی با طبع گرم بیشتر بوده است.

افراط در هر دو زیان بار است البته حالت اسیدی بدن را دجار مسائل اتوایمیون می کند که در این حالت بدن بر علیه خود انقلاب کرده و گاهی به خود حمله می کند و فرد را دچار مسائل بسیاری می کند که در این مقاله جای صحبت در مورد این موارد نیست. پس تا اینجا متوجه شدیم که یکی از دلایل مصرف خوراکی ها و بر هم خوردن تعادل شیمیایی بدن است. در ابتدا فرد با رنگ باختن پوست و تمایل رنگ پوست به رنگی روشن تر از رنگ قبلی متوجه آغاز این بیماری می شوند، شیوع این لکه ها در نقاطی که بیشتر در معرض نور است آغاز و از همین نقاط بیشتر شده و پیشروی می کند .علتی که به طور قطع در به وچود آمدن و پیشروی این مشکل دخالت دارد شدت و زمان استرسی است که فرد به همراه شرایط نامناسب غذایی داشته است.

طب سنتی و درمان برص، پیسی یا ویتیلیگو

هدف ما در ابتدا پیشگیری و در درجه دوم جلوگیری از پیشرفت و در نهایت درمان است. در صورت بهبودی این حقیر را از دعای خیر فراموش نکنید. ابتدا توصیه می کنم به استفاده از آش سلامتی جهت پاکسازی بدن که به طور کامل توضیح داده شده و پس از آن انتخاب و استفاده از روشهای درمانی که در ذیل اشاره خواهد شد.

روش اول

دوری از نور آقتاب و استفاده از سایبان برای صورت و دستکش برای دستها به صورتی که دستها با و صورت با نور مستقیم آفتاب ارتباط نداشته باشند. شستشوی پوست با آب سرد مخصوصاً در فصل تابستان و استفاده از صابونهایی مانند صابون های گلیسرینه.

روش دوم

میل کردن دم کرده غازیاقی به صورت روزانه دو بار و همچنین به صورت پخته شده با برنج به عنوان سبزی پلو. در صورتی که دسترسی به غازیاقی تازه دارید مقداری غازیاقی را کوبیده و با دانه خشخاش آسیاب شده به صورت خمیر شبها روی لکه ها قرار داده و روز بعد شستشو دهید. گل خطمی بزرگ(خطمی سفید) را به مقدار لازم آسیاب کرده و به همراه مقداری (به نسبت یک سوم) جوش شیرین مخلوط و با آب به صورت خمیر روی قسمت های سفید قرار داده و پس از گذشت 1 الی 3 ساعت بشویید.

روش سوم

برگ کلم پیچ را به مدت 10 روز در سرکه انگور خیس کرده و بر روی محل لکه های سفید بگذارید این عمل را هر شب موقع خواب انجام و روی آن را ببندید و صبح روز بعد شستشو کنید.

روش چهارم

مقدار 50 گرم سیاه دانه آسیاب شده را با 250 گرم عسل مخلوط و روزانه یک قاشق چایخوری میل کنید. همچنین مصرف جوانه گندم به صورت روزانه به دلیل دارا بودن ویتامین های گروه B و ویتامین E در فرایند بهبود بسیار موثر خواهد بود.

نکات مهم:

اجرای دستور آش سلامتی باید قبل از آغاز درمان با روش های ذکر شده باشد.

دستورات گفته شده را تا بهبودی کامل انجام دهید.

منبع: هفت گنج
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4031

به "هرگز ماست را با این خوراکی ها نخورید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرگز ماست را با این خوراکی ها نخورید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید