هرگونه افزایش قیمت برق در شرایط کنونی قابل قبول نیست

به گزارش مجله وبلاگ فروش، نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: کمیسیون انرژی موضوع افزایش قیمت قبوض برق خانگی را تا روشن شدن دلیل دنبال خواهد نمود.

هرگونه افزایش قیمت برق در شرایط کنونی قابل قبول نیست

احمد مرادی در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه بر اساس گزارشات واصله مدتی است که قیمت قبوض برق خانگی افزایش یافته است و در جلسه علنی مجلس هم چندین نماینده به این موضوع اشاره داشتند، گفت: هر گونه افزایش قیمت برق در شرایط کنونی کار درستی نبوده و کمیسیون انرژی مجلس پیگیری این موضوع را شروع نموده است.

وی در ادامه اظهار کرد: ما این موضوع را تا روشن شدن دلیل اصلی این امر دنبال خواهیم کرد، اما فعلا حدس ها بر این است که مشترکینی که بالاتر از سقف الگوی مصرف، استفاده داشته اند با این افزایش قیمت روبرو شده اند. اما ما موضوع را دنبال نموده و نتیجه نهایی را اعلام خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگاران، از چندی پیش گزارشات مردمی حاکی از افزایش قیمت قبوض برق مصارف خانگی در مقایسه با بازه مشابه در سالیان گذشته بوده و موجب نارضایتی مردم شده است.

چندین نماینده مجلس شورای اسلامی هم این افزایش قیمت را حدود 5 برابر تخمین زده و خواهان ورود کمیسیون انرژی مجلس به منظور پیگیری این موضوع شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 13912

به "هرگونه افزایش قیمت برق در شرایط کنونی قابل قبول نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرگونه افزایش قیمت برق در شرایط کنونی قابل قبول نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید