واکنش باشگاه پارس جنوبی جم به بیانیه شاهین شهرداری بوشهر

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مدیر رسانه ای تیم فوتبال پارس جنوبی جم به نمایندگی از این باشگاه، پاسخ بیانیه باشگاه شاهین شهرداری بوشهر علیه هومن افاضلی را داد.

واکنش باشگاه پارس جنوبی جم به بیانیه شاهین شهرداری بوشهر

به گزارش خبرنگاران، احد علوی مدیر رسانه ای تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره بیانیه باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: اینکه باشگاه های پارس جنوبی و شاهین در کنار ایرانجوان، سرمایه های استان بوشهر هستند، بر هیچکس به خصوص باشگاه عظیم پارس جنوبی جم و طرفدارانش پوشیده نیست. مسئولان مرکز استان هم باید چنین دیدگاهی داشته باشند که قطعاً نیز اینگونه است.این مسئله بارها از سوی سرمربی پارس جنوبی عنوان شده است.

وی اضافه کرد: در شرایط بحرانی کنونی کشور، اتحاد و همدلی در سال جدید بیش از پیش لازم و ضروری به نظر می رسد و از همین بابت می گویم سرمربی محترم پارس جنوبی، هرگز موضعی مبنی بر سقوط دو تیم انتهای جدول فصل جاری که شاهین شهرداری بوشهر را در بر می گیرد، عنوان ننموده است.

مدیر رسانه ای پارس جنوبی با اشاره به اظهارات سرمربی این تیم توضیح داد: افاضلی بارها اعلام نموده تمام باشگاه ها در کنار فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، با تشریک مساعی و خردجمعی تصمیم بگیرند و به هیچ عنوان در صحبت های افاضلی، موضوع معین تیم های سقوط کننده مطرح نبوده است.

دوستان در باشگاه شاهین بهتر بود قبل از صدور چنین بیانیه عجولانه ای، مصاحبه سرمربی پارس جنوبی جم را مطالعه می کردند و با اشراف کامل بر موضوع به اظهارنظر می پرداختند. علوی ضمن بیان این جمله گفت: ای کاش بابت هر مسئله ای، پای طرفداران را به میان نیاوریم که خیلی خوشایند مردم مطلع استان بوشهر نیست؛ چرا که دغدغه اصلی سرمربی پارس جنوبی جم هم حفظ سلامت جان طرفداران فوتبال است که تمامی اقشار هواداری فوتبال ایران را در بر می گیرد. مسلماً این موضوع برای باشگاه شاهین نیز از اهمیت بالایی برخودار است که سلامت طرفدارانش در اولویت باشد.

وی اظهار داشت: سرمربی پارس جنوبی جم و مجموعه باشگاه همیشه به تیم هم استانی خود احترام گذاشته و از این مجموعه انتظار می رود که جهت فرافکنی و بازی با احساسات هواداری، از انتشار و موضع گیری در قبال موضوع غیرواقع خودداری گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3724

به "واکنش باشگاه پارس جنوبی جم به بیانیه شاهین شهرداری بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش باشگاه پارس جنوبی جم به بیانیه شاهین شهرداری بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید