پارک اکباتان همدان به عنوان مرکز گردشگری بچه ها کشور در نظر گرفته شده است

به گزارش مجله وبلاگ فروش، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، پارک اکباتان همدان به عنوان مرکز گردشگری بچه ها کشور در نظر گرفته شده است.

پارک اکباتان همدان به عنوان مرکز گردشگری بچه ها کشور در نظر گرفته شده است

امیر فتحیان نسب، معاون شهرسازی و معماری شهرداری همدان بیان نمود: طبق سیاست گذاری کلی، استان و بویژه شهرداری همدان سیاست شهر دوستدار کودک و سرمایه گذاری در حوزه بچه ها را در پیش گرفته و پایلوت این کار را در پارک اکباتان قرار دادیم.

وی ادامه داد: این پارک ظرفیت دارد به عنوان مرکز گردشگری بچه ها کشور راه اندازی و همدان را به عنوان مقصد گردشگری کودک معرفی کند. بعلاوه این اتفاق باعث می گردد بتوانیم خدمات خوبی را به بچه ها همدانی و بچه ها دیگر شهرها ارائه دهیم.

فتحیان نسب با اشاره به اینکه با تحقق این امر شهر همدان پایلوتی برای خلاقیت بچه ها و هم افزایی مهارت های آنها می گردد، توضیح داد: پارک اکباتان 2000 میلیارد تومان ظرفیت سرمایه گذاری دارد که در صورت حضور سرمایه گذاران، می تواند آورده خوبی برای سرمایه گذار و شهر همدان داشته باشد.

وی با بیان اینکه در بودجه سال آینده شهرداری همدان رقم خوبی برای تکمیل زیرساختهای این پروژه در نظر گرفته شده، اظهار کرد: در کنار این موضوع سیاست گذاری های شهر دوستدار کودک نیز مورد تاکید است و مسیر خود را طی می نماید.

فتحیان نسب ادامه داد: اعتقاد داریم هر چقدر در حوزه بچه ها سرمایه گذاری انجام گردد، برای همه شهر بوده و شعار ما این است که شهری که برای بچه ها مناسب باشد، برای همه اقشار جامعه نیز مناسب خواهد بود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری همدان در انتها گفت: تلاشهای زیادی می گردد که همدان به شهر دوستدار کودک تبدیل گردد و امیدواریم با اقدامات مناسب بزودی به این مرحله برسیم.

منبع: همگردی
انتشار: 23 بهمن 1401 بروزرسانی: 23 بهمن 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 24765

به "پارک اکباتان همدان به عنوان مرکز گردشگری بچه ها کشور در نظر گرفته شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک اکباتان همدان به عنوان مرکز گردشگری بچه ها کشور در نظر گرفته شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید