کاهش ساعت ادارات استان مرکزی از 23 فروردین

به گزارش مجله وبلاگ فروش، طبق مصوبه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی ساعت کار ادارات یک ساعت و نیم کاهش یافت .

کاهش ساعت ادارات استان مرکزی از 23 فروردین

به گزارش خبرنگار از ، جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی با حضور اعضاء و مسئولان مربوطه به ریاست استاندار مرکزی برگزار و در این جسه ساعات کار ادارات از روز شنبه 23 فروردین ماه از ساعت 8 تا 13 معین و مقررشد کلیه مراجعه کنندگان به ادارات هم دارای ماسک و دستکش باشند.

در این جلسه تعطیلی مغازه های غیرضرور و برخورد با مغازه های متخلف، ممنوعیت تردد خودرو های غیر بومی، تجمع نکردن افراد در مرکز شهر، ممنوعیت حضور در پارک ها هم به تصویب رسید و مقرر شد فقط صنوف ضروری همچون سوپر مارکت ها، قصابی ها، مرغ فروشی ها و اصناف بسیار محدودی در این دو روز فعالیت کنند.

مقرر شددر دو روز تعطیلات پیش رو ورود کلیه خودرو های غیر بومی به استان ممنوع شده و همچنان پلیس اعمال قانون کند، محدودیت هایی در هسته مرکزی شهر های استان اعمال شود و مثل دوازدهم و سیزدهم تردد ها بجز موارد ضروری ممنوع باشد و مراکز تفریحی در این دو روز تعطیل باشند.

با توجه به جشن نیمه شعبان مصوب شد هرگونه توزیع نذورات در سطح استان و برگزاری هر گونه جشن به شکل عمومی ممنوع بوده و مشارکت خیرین برای مقابله با بحران کرونا توسط دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری پیگیری شود.

در این جلسه تعطیلی مغازه های غیرضرور و برخورد با مغازه های متخلف، ممنوعیت تردد خودرو های غیر بومی، تجمع نکردن افراد در مرکز شهر، ممنوعیت حضور در پارک ها هم به تصویب رسید.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در این جلسه ضمن ابلاغ دستورالعمل های وزارت بهداشت مبنی بر رعایت فاصله اجتماعی و فاصله اجتماعی هوشمند از مردم و مسئولان خواست تا مانند ایام تعطیلات نوروز در خانه بمانند و مسائل بهداشتی را بیشتر رعایت کنند.

سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی هم در این جلسه از افزایش احتمالی ابتلا به ویروس کرونا در سرانجام هفته آینده ابراز نگرانی کرد.

در این جلسه همچنین فرمانداران شهرستان ساوه، دلیجان و خمین هم گزارشی از شرایط مقابله با ویروس کرونا ارائه دادند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3766

به "کاهش ساعت ادارات استان مرکزی از 23 فروردین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش ساعت ادارات استان مرکزی از 23 فروردین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید