کاهش 70درصدی تردد در استان اردبیل

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از کاهش 70درصدی میزان تردد طی شش روز نخست امسال در سطح استان اردبیل اطلاع داد.

کاهش 70درصدی تردد در استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، نادر فلاحی ظهر امروز 7 فروردین 99، بیان داشت: از تاریخ 28 اسفندماه 97 تا 6 فروردین 99 بیش از 219 هزار تردد ورود به استان به ثبت رسیده بود که این میزان طبق اعلام اداره کل راهداری استان و اطلاعات دریافتی از 64 دستگاه تردد شماردر مدت مشابه سال جاری به حدود 66 هزار تردد رسیده است.

او اضافه کرد: با احتساب این رقم شاهد کاهش 70 درصدی میزان تردد در سطح جاده های استان اردبیل هستیم که دلیل اصلی آن محدودیت های به وجود آمده در مورد شیوع بیماری کووید 19 است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: از تمامی مسافران و گردشگران که علاقه مند به سفر به استان اردبیل هستند درخواست داریم تا سفرهای خود را به تعویق بی اندازند تا در فرصت مناسب بتوانیم پذیرایی خوبی از آنان به عمل بیاوریم.

او با اشاره به محدودیت های موجود برای سفر در سطح کشور و عدم ارائه امکانات توسط اماکن گردشگری، بیان نمود: تصمیمی که توسط استانداران سه استان آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل گرفته شده پذیرایی ویژه و درخور توجه از گردشگران بعد از اتمام اپیدمی این بیماری است که امیدواریم در آینده نزدیک اجرایی گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3555

به "کاهش 70درصدی تردد در استان اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 70درصدی تردد در استان اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید