کشف 235 هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی در هفته گذشته

به گزارش مجله وبلاگ فروش، رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از 235 هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی و دستگیری 16 محتکر طی یک هفته گذشته در سراسر کشور خبر داد.

کشف 235 هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی در هفته گذشته

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا مقیمی با تشریح جزئیات این خبر گفت: با توجه به تداوم بیشتر شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح جامعه، مأموریت های پلیس امنیت اقتصادی در راستای رصد اطلاعاتی انبارها و مراکز توزیع تجهیزات بهداشتی به طور کامل و با قوت بیشتر همانند گذشته انجام می شود.

وی اضافه نمود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با جمع آوری اطلاعات و انجام گشت زنی های هدفمند، افراد سودجو و اخلالگران در بازار توزیع اقلام بهداشتی و محل احتکار کالاها را شناسایی می کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا درباره میزان کشفیات طی یک هفته گذشته اعلام کرد: ماموران در بازرسی از واحدهای صنفی، مراکز توزیع و عرضه تجهیزات بهداشتی و انبارها، 235 هزار و 870 عدد انواع تجهیزات بهداشتی شامل 234 هزار و 370 عدد انواع ماسک، هزار و 500 عدد انواع دستکش را طی یک هفته گذشته کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه تجهیزات بهداشتی مکشوفه به وزارت بهداشت و در استان ها به دانشگاه های علوم پزشکی تحویل داده شد، شرح داد: در این رابطه 66 واحد صنفی پلمب و 16 محتکر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار مقیمی از هموطنان در خواست کرد: در صورت اطلاع از احتکار هر نوع کالا بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 5684

به "کشف 235 هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی در هفته گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 235 هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی در هفته گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید