کشف 2.5 میلیون اقلام بهداشتی احتکار شده در کرمانشاه

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف بیش از 2.5 میلیون اقلام بهداشتی احتکار شده در استان در ایام شیوع بیماری کرونا خبر داد.

کشف 2.5 میلیون اقلام بهداشتی احتکار شده در کرمانشاه

سردار علی اکبر جاویدان با اشاره به تشدید طرح های مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای سلامت محور و مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده در استان گفت: در اجرای این طرح در مجموع دو میلیون و 500 هزار عدد لوازم بهداشتی شامل انواع ماسک و دستکش، ژل ضدعفونی و الکل کشف شد.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از پایگاه خبری انتظامی کرمانشاه، جاویدان همچنین از دستگیری 60محتکر و قاچاق کننده اقلام بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده در استان خبر داد و گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

جاویدان با اشاره به مشارکت پلیس در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اظهار کرد: نیروی انتظامی همگام و همدوش با سایر نهادهای خدمات رسان و همچنین نیروهای سختکوش بهداشت و درمان در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و اجرای فاصله گذاری اجتماعی از هیچ کوششی فروگذار نمی کند.

وی با تقدیر از همراهی و همکاری خوب مردم گفت: پس از ابلاغ دستورالعمل رعایت فاصله اجتماعی، پلیس با هدف قطع این زنجیره، تا به امروز از ورود 18 هزار و 470 خودرو غیربومی به استان جلوگیری کرده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اعمال قانون 1318 خودرو در طرح فاصله گذاری اجتماعی اضافه کرد: از این تعداد 984 دستگاه خودرو مورد جریمه پنج میلیون ریالی قرار گرفتند و 334 دستگاه خودرو نیز علاوه بر جریمه، به مدت یک ماه توقیف و روانه پارکینگ شدند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3810

به "کشف 2.5 میلیون اقلام بهداشتی احتکار شده در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 2.5 میلیون اقلام بهداشتی احتکار شده در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید