گواتامک سیستان و بلوچستان صاحب مدرسه 6 کلاسه شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تهران (پانا) - گواتامک روستایی دور افتاده در استان سیستان و بلوچستان با مسیری صعب العبور است که پس از انتشار تصاویری از کمبود مدرسه در فضای مجازی، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و با دستور وزیر آموزش و پرورش برای برطرف محرومیت آموزشی در این بخش، با سرعت وارد عمل شد.

گواتامک سیستان و بلوچستان صاحب مدرسه 6 کلاسه شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش روابط عمومی سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور، مسائل کمبود فضای آموزشی برای این 79 دانش آموز با استقرار کانکس کلاسی و پیگیری رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به صورت موقت رفع شد.

مراسم خشت گذاری و شروع عملیات احداث 6 کلاس درس در این روستا، دوشنبه 28 مهرماه با حضور مهراله رخشانی مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، حسین زهی نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، جبار کوچکی نژاد نماینده مجلس شورای اسلامی، رخشانی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، حاج اکبر ابراهیمی خیر مدرسه ساز، زهرا گیتی نژاد مدیر عامل موسسه مهرگیتی و جمعی از مسئولان انجام و تا چند ماه آینده گواتامک صاحب مدرسه 6 کلاسه خواهد شد.

اکنون بیش از 600 مدرسه در استان سیستان و بلوچستان توسط نوسازی مدارس در دست ساخت است و در سال 1399 اعتباری بالغ 500 میلیارد تومان به این بخش اختصاص یافته است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 7902

به "گواتامک سیستان و بلوچستان صاحب مدرسه 6 کلاسه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواتامک سیستان و بلوچستان صاحب مدرسه 6 کلاسه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید