ابتلای 85 سودانی به کرونا؛ ادامه بسته بودن مرزها

به گزارش مجله وبلاگ فروش، دولت خارطوم از افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در سودان به 85 نفر اطلاع داد و اظهار داشت : به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس مرزهای زمینی و هوایی سودان همچنان مسدود خواهد بود.

ابتلای 85 سودانی به کرونا؛ ادامه بسته بودن مرزها

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه سودان تریبون، وزارت بهداشت سودان دیشب با انتشار بیانیه ای بیان کرد: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به 85 نفر افزایش پیدا نموده و این درحالی است که تعداد مبتلایان به این ویروس تا آدینه گذشته 77 نفر بود.

در این بیانیه آمده است: بیماران کرونایی در قرنطینه بهداشتی به سر می برند و آمار قربانیان این ویروس در سودان به 5 نفر رسیده است.

سخنگوی رسمی دولت سودان نیز گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، مرزهای زمینی و هوایی سودان همچنان مسدود خواهد بود و دولت به هیچ هواپیمای مسافربری خارجی اجازه فرود در فرودگاه های سودان را نخواهد داد.

فیصل محمد صالح با اشاره به ممنوعیت پرواز هواپیماهای باری از فرودگاه های سودان توضیح داد: در صورتی که سفارتهای دولت های بیگانه بخواهند اتباع کشور خود را از سودان خارج نمایند، هواپیمای این کشورها مجازند در فرودگاه خارطوم به زمین بنشیند.

مقامات واشنگتن به منظور پیشگیری از ابتلای آمریکایی ها مقیم سودان به ویروس کرونا از آنان خواسته اند هرچه سریع تر خاک سودان را ترک نمایند.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در سودان دولت خارطوم تمام مرزهای زمینی ، هوایی و دریایی این کشور را بست و با تعطیلی مدارس، دانشگاه ها، باشگاه های ورزشی ، محدودیت هایی را در آمد و شد شهروندان سودانی اعمال و مقررات قرنطینه بهداشتی را در این کشور اجرایی کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3565

به "ابتلای 85 سودانی به کرونا؛ ادامه بسته بودن مرزها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلای 85 سودانی به کرونا؛ ادامه بسته بودن مرزها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید