اعلام آمادگی باشگاه گل گهر برای حضور بانوان در استادیوم

به گزارش مجله وبلاگ فروش، باشگاه گل گهر گفت: همان گونه که طرفداران شریف و خونگرم باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر سیرجان، اطلاع دارند، امشب و از ساعت 21:30 دقیقه، تیم فوتبال گل گهر به مصاف تیم سپاهان اصفهان خواهد رفت. فرایند بلیت فروشی این ملاقات که با استقبال خوب خوب طرفداران روبرو شده است، از روز چهارشنبه شروع و نظر به اینکه مجوز ورود بانوان محترم تا به این هفته، فقط برای مسابقه تیم های استقلال و مس کرمان در استادیوم آزادی تهران صادر شده است، متاسفانه در بازی امشب گل گهر و سپاهان فقط طرفداران آقا، مجوز ورود به استادیوم را دارند.

اعلام آمادگی باشگاه گل گهر برای حضور بانوان در استادیوم

باشگاه گل گهر ضمن اعلام آمادگی کامل برای پذیرش بانوان محترم، امیدوار است در هفته های بعد و در صورت کسب مجوز ورود از سوی سازمان لیگ، شاهد حضور این عزیزان بر روی سکوهای استادیوم اختصاصیِ گل گهر باشیم. از طرفداران آقا هم که امروز در استادیوم حضور دارند، خواهشمندیم مثل همواره، فرهنگ بالای هواداری خود را به معرض نمایش بگذارند و ضمن حمایت جانانه از تیم فوتبال گل گهر، شرایط را برای ورود خانم ها به استادیوم تسهیل نمایند.

ملاقات تیم های گل گهر و سپاهان به صورت زنده از شبکه سراسری ورزش و شبکه استانی شما نیز پخش خواهد شد. امیدواریم امروز در کنار هم و با حمایت پرشور از گل گهر، روزی به یادماندنی برای ورزش سیرجان خلق کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 5 شهریور 1401 بروزرسانی: 5 شهریور 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 20940

به "اعلام آمادگی باشگاه گل گهر برای حضور بانوان در استادیوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی باشگاه گل گهر برای حضور بانوان در استادیوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید