اهالی 2 روستا در سوریه نظامیان آمریکایی را وادار به عقب نشینی کردند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، اهالی دو روستا در شمال شرق سوریه برای چندمین بار با پشتیبانی نیروهای ارتش این کشور مانع ورود کاروانی مرکب از چند خودروی نظامیان آمریکایی به داخل روستا شدند.

اهالی 2 روستا در سوریه نظامیان آمریکایی را وادار به عقب نشینی کردند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، اهالی روستای خراب عسکر از توابع شهر القامشلی در استان الحسکه با پشتیبانی نیروهای ارتش سوریه مانع ورود سه دستگاه خودروی زرهی نیروهای اشغالگر آمریکایی و تعدادی از نیروهای دموکراتیک سوریه به داخل روستا شدند و آنها را مجبور به عقب نشینی کردند.

نیروهای ارتش سوریه و اهالی روستای حامو در حومه شهر القامشلی نیز روز سه شنبه در شمال جلوی ورود یک کاروان از نظامیان تروریست آمریکایی را به روستا گرفتند و آن را به عقب نشینی به همان جایی که از آنجا آمده بودند، وادار کردند.

خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) به نقل از منابع محلی گزارش داد: کاروانی مرکب از پنج خودروی زرهی متعلق به نیروهای آمریکایی در حال رسیدن به ایست بازرسی روستای حامو بودند که مجبور به عقب نشینی و تغییر جهت شدند، زیرا اهالی آن روستا با تجمع در ایست بازرسی ارتش مانع ورود آنها شدند.

به گزارش سانا تجمع کنندگان مخالفت خود را با حضور آمریکا و هر گونه حضور غیرقانونی نیروهای خارجی در خاک کشورشان اعلام کردند.

پست بازرسی ارتش و اهالی روستاهای حامو و خراب عسکر تا به امروز چندین بار جلوی ورود کاروان نظامیان تروریست آمریکایی را به این روستا گرفتند که تازه ترین آن مربوط به اواخر مارس گذشته است که کاروان آمریکایی را با پرتاب سنگ از این دو روستا بدرقه کردند.

.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3778

به "اهالی 2 روستا در سوریه نظامیان آمریکایی را وادار به عقب نشینی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهالی 2 روستا در سوریه نظامیان آمریکایی را وادار به عقب نشینی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید