برتری فرازبام برابر پاس، پارسایی: از عملکرد شاگردانم راضی هستم

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران، در نخستین بازی چهارمین روز از دور رفت از مرحله سوم رقابت های لیگ برتر هندبال کشور و در گروه M، امروز جمعه 17 بهمن ماه دو تیم فرازبام خائیز مقابل پاس ناجا صف آرایی کرد که نیمه اول این بازی با نتیجه 16 بر 10 به سود فرازبام به پایان رسید و در پایان هم این فرازبام بود که پیروز شد با نتیجه 31 بر 26 از سد حریفش بگذرد.

برتری فرازبام برابر پاس، پارسایی: از عملکرد شاگردانم راضی هستم

مجید پارسایی سرمربی تیم فراز بام پس از پیروزی مقابل پاس ناجا قم گفت: بازی خوبی بود. ما هم خوب بودیم. از نظر نتیجه هم خوب عمل کردیم اما قطعاً تیم مان جای کار بیشتری دارد تا به شرایط آرمانی برگردیم. امیدواریم که تو این بازه زمانی که اینجا هستیم، بتوانیم تیم را هماهنگ تر کنیم.

وی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش افزود: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و با توجه به بار روانی که روی تیم بود، در این بازی نشان دادند، اگر بخواهند می توانند برنده شوند.

پارسایی در خصوص مسابقه تیمش مقابل پرسپولیس گفت: ما و تیم پرسپولیس شناخت کافی از هم داریم و قبلاً دو سه تا بازی با هم داشتیم که نقاط ضعف و قوت همدیگر را می دانیم. تلاش می کنیم بازی خوبی انجام دهیم تا نتیجه ای که می خواهیم برایمان حاصل شود.

رضا سفیدگر سرمربی تیم پاس ناجا قم پس از دیدار برابر فراز گفت: بازی قشنگی بود. تقابل تیم با تجربه حریف و تیم جوان ما نزدیک بودن نتیجه را رقم زد.

وی افزود: بچه های ما خیلی خوب تلاش می کنند و در آینده بیشتر از آنها شنیده خواهد شد. ما بازی به بازی پیش می رویم. هدف ما حفظ تیم در لیگ برتر بود که خوشبختانه به آن رسیدیم و به جوانان میدان بدهیم تا در سال های آینده از آنها استفاده کنیم.

وی در خصوص بازی بعد مقابل زغال سنگ طبس گفت: بازی فرقی برای ما نمی کند و ما می جنگیم تا به نتیجه برسیم.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 10001

به "برتری فرازبام برابر پاس، پارسایی: از عملکرد شاگردانم راضی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برتری فرازبام برابر پاس، پارسایی: از عملکرد شاگردانم راضی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید