حرف های جالب فرهاد مجیدی بعد از اولین برد: من کار خاصی نکردم

به گزارش مجله وبلاگ فروش، فرهاد مجیدی پس از رجحان یک بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان ضمن بیان این مطلب گفت: به پارسال برمی گردم و زمانی که سرمربی استقلال شدم. آن موقع اولین جمله ای که به بازیکنان گفتم، این بود که بهترین تیم ایران هستید. این یکی از بهترین تیم های چند سال اخیر استقلال است. در 48 ساعت اخیر کار خاصی نکردم و کوشش کردم از لحاظ روحی و روانی با بازیکنان صحبت کنم. از همه آنها تشکر می کنم که با تمام وجود و دل شان بازی کردند و پیروزی را رقم زدند.

حرف های جالب فرهاد مجیدی بعد از اولین برد: من کار خاصی نکردم

وی در پاسخ به این پرسش که چه نواقصی در استقلال وجود دارد، خاطر نشان کرد: من سال گذشته با 80 درصد این بازیکنان کار نموده ام و شناخت زیادی نسبت به تیم دارم. نمی توانم با دو جلسه تمرین پاسخ شما را بدهم، اما اتفاقی نیفتاده است و باید خیلی زیاد کوشش کنیم. باید بیشتر تمرین کنیم و زحمت بکشیم تا خواسته طرفداران را برآورده سازیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص مهمترین انگیزه خود از بازگشت به این باشگاه توضیح داد: من دو سال پیش مصاحبه ای کردم که روی صحبتم با طرفداران استقلال بود. آن موقع گفتم من فرزند استقلال هستم و این تیم را از هر کس دیگر، بهتر و بیشتر می شناسم. اجازه بدهید این تیم را درست کنم. شخصیت استقلال باید به این تیم برگردد و قبل از اینکه به قهرمانی فکر کنم، دوست دارم وجهه استقلال در ایران و آسیا به این تیم بازگردد. هیچ چیزی جز قهرمانی نمی تواند طرفداران استقلال را راضی کند و این را خوب می دانم. مطمئن باشید تمام کوشش خود را می کنم تا این فصل طرفداران را شادمان کنم.

مجیدی در خصوص لیست نقل وانتقالاتی که در اختیار باشگاه استقلال قرار داده است، گفت: تنها بازیکنی که درباره او با مددی صحبت کردم، امین قاسمی نژاد بازیکنی تیم شهر خودروست که از باشگاه خواستم به صورت حرفه ای با باشگاه شهر خودرو مذاکره کند.

بیشتر بخوانید
  • لیگ برتر فوتبال| انتقام استقلال از فولاد و نکونام/ مجیدی نخستین گام را محکم برداشت

وی درباره قضاوت کمیل غلامی و اعتراض فولادی ها به کم بودن وقت اضافه اعلام نمود: این فصل تصمیم گرفتم اصلاً درباره داوری صحبت نکنم.

سرمربی استقلال درخصوص منتفی شدن حضور پیروز قربانی در این تیم گفت: مگر این نشست خبری مربوط به بازی نیست؟

مجیدی در پاسخ به این پرسش که آیا بهتر نبود مطهری از ابتدا در زمین بازی می کرد، توضیح داد: آن را ما تشخیص می دهیم.

منبع: فرارو
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 10400

به "حرف های جالب فرهاد مجیدی بعد از اولین برد: من کار خاصی نکردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرف های جالب فرهاد مجیدی بعد از اولین برد: من کار خاصی نکردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید