درس هایی که باید از کارآفرینان جوان بیاموزید

به گزارش مجله وبلاگ فروش، بسیاری از جوانان، کارآفرینی را از سنین پایین شروع می نمایند

نمی توان ادعا کرد که این جوانان کارآفرین به موفقیت های بزرگی در زندگی دست پیدا نموده اند. شاید آن ها پول زیادی کسب نموده باشند؛ اما همه دلایل موفقیت آن ها به تعداد فالوئرهایشان محدود می گردد. البته این به این معنی نیست که ما نتوانیم از زحمات آن ها برای جایگاهی که پیدا نموده اند درس بگیریم. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

درس هایی که باید از کارآفرینان جوان بیاموزید
  • سعی کنید تا جای ممکن استفاده خود را از شبکه های اجتماعی بالا ببرید. فعالیت های خود را در فیسبوک، اینستاگرام، یوتیوب، اسنپ چت و توییتر بالا ببرید تا بتوانید با دیگران ارتباط برقرار کنید و ارزش و پیغام خود را به گوش آن ها برسانید. استفاده از این شبکه های اجتماعی رایگان است؛ اما نقش پررنگی در پیروزیت شما خواهد داشت.
  • اگر پول کمی برای از دست دادن دارید سعی کنید ریسک های بزرگ انجام دهید. افرادی که مسن تر هستند، خرج های زیادی در زندگی دارند و نسبت به خانواده خود مسئولیت دارند. اما اگر شما چنین مسئولیت هایی در زندگی ندارید، پس می توانید ریسک های بزرگ انجام دهید. اگر در این راستا پیروز نشدید نام آن را شکست نگذارید؛ بلکه از آن به عنوان تجربه ای مفید برای آینده یاد کنید.
  • سعی نکنید چیزی را که در حال حاضر نمونه های خوبی از آن ها موجود است، بهبود دهید. نوآوری و خلاقیت داشته باشید و یک محصول تازه بسازید. این محصول تازه می تواند یک اپلیکیشن یا هواپیمای بدون سرنشین باشد یا یک وب سایت برای جمع کردن کفش های کتانی. سرمایه گذاری کردن روی یک محصول تازه مقرون به صرفه تر و رشد دادن آن آسان تر است.
  • محصولات خود را قبل از ارائه دادن معرفی کنید. به عنوان مثال بگویید وب سایت بعدی تان بسیار بزرگ خواهد بود تا در زمان راه اندازی دیگران از آن استقبال نمایند. نیازی نیست جزئیات کار خود را از قبل توضیح دهید؛ فقط کافی است بگویید که اتفاق بزرگی رخ خواهد داد.
  • به خودتان بابت کارهای پیروزی که انجام می دهید اعتبار دهید. هیچ کدام از این افراد تابه حال نگفته اند که خوش شانس بوده اند. آن ها پیروزیت های خود را به علت استفاده از مهارت ها و هوشمندی خود می دانند.
  • به عبارت ها و نصیحت های رایجی که این روزها در میان جوانان بسیار شنیده می گردد گوش دهید:

اگر می خواهی پیروز شوی روی زندگی خودت تمرکز کن

تنهای چیز مهم این است که هزار درصد به خودت ایمان داشته باشی

به کارمندان یا تحصیلات آن ها اعتماد نکن. فقط به خودت اعتماد داشته باش

خودآموزی بهتر از شرکت در کلاس های آموزشی است. شما از سایت یوتیوب بیشتر از هر سایت دیگری می توانید مطالب آموزشی و مفید یاد بگیرید. معلم ها همه اطلاعات را در اختیار شما قرار نمی دهند

کاری را که از آن لذت می بری، دنبال کن

جوانان دارای استعدادهای خاص هستند که آن ها را از دیگران متمایز می نماید

  • از والدین خود یاد بگیرید. اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که پدر و مادرهایشان در کسب و کار پیروز بوده اند، می توانید از تجربیات و مهارت های آن ها بهره ببرید. این اطلاعات بسیار مفید هستند و هر شخصی به آن ها دسترسی ندارد؛ بنابراین اگر این شرایط را دارید تا جای ممکن از موقعیت خود بهره ببرید.
منبع: الی گشت
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 17096

به "درس هایی که باید از کارآفرینان جوان بیاموزید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درس هایی که باید از کارآفرینان جوان بیاموزید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید