دو مصدوم پُر ماجرای استقلال و پرسپولیس

به گزارش مجله وبلاگ فروش، وقتی توپ در میانه زمین نچرخد، چشم ها برای دیدن و بلعیدن ماجراهای کنار زمین حریص ترند.

دو مصدوم پُر ماجرای استقلال و پرسپولیس

خبرنگاران؛ احسان محمدی- در چند سال اخیر کمتر فوتبالیستی در ایران به خاطر رفتارهای شخصی اش همپای محمد انصاری تحسین شده است. متین، آرام، باوقار، بی حاشیه، پرهیزگار در ورود به جدل های عالم ستارگی، اهل هیئت و دیگ نذری و ... او سال هاست حتی سیمایش را هم تغییر نداده. انگار با همین مدل مو و ریش به جهان آمده است.

یکی از قاب های ویژه ای که از او ماندگار مانده نه درخشش با توپ یا یک گل ویژه که لحظه دریافت مدال و نشان حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا به همراه پرسپولیس است وقتی در حین بازی رباط صلیبی اش پاره شد با عصایی زیر بغل تمام پلکان استادیوم آزادی تا صندلی ویژه را طی کرد و مدال گرفت. او به نمادی از پرسپولیس آن سال تبدیل شد که با پنجره بسته و بدون بازیکن کافی به فینال آسیا رسید: مجروح و تن خسته اما سربلند و جنگنده تا آخرین نفس!

محمد انصاری در این سال ها مورد اعتماد کامل برانکو ایوانکوویچ بود و حتی کارلوس کی روش هم به تیم ملی دعوتش کرد. با قامت 184 سانتیمتری، مهارت حمل توپ روی زمین، قدرت سرزنی، توانایی دریبل بازیکن مقابل و البته تسلط در لحظات هیجانی و زیر فشار، خود را به عنوان یک مهره قابل اعتماد معرفی کرد گرچه فرایند صعودی اش چنان که انتظار می رفت ادامه پیدا نکرد.

او در این هفته از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد و گمان می رود شش ماه از میادین فوتبال دور بماند. اما واکنش بازیکنان و کادر فنی در همدلی با این بازیکن در صورتی که مقطعی نباشد و خیلی زود از یاد نرود می تواند آموزنده باشد. بازیکنان این تیم حتی از کادر فنی و مدیرعامل باشگاه خواسته اند تا قرارداد انصاری را مجدداً تمدید نمایند.

بازیکنان وقتی مصدوم می شوند در کنار رنج ناشی از صدمه دیدگی همواره با ترس فراموش شدن دست به گریبان هستند. آن ها نه تنها جایشان را در ترکیب از دست می دهند و در صورت گذر از مصدومیت باید برای باز پس گیری آن بجنگند، بلکه طرفداران و رسانه ها هم آن ها را به پستو می فرستند. پهلوان زنده را عشق است. این یکی از بی رحمی های ورزش حرفه ایست.

از منظری دیگر ترس از مصدومیت مجدد همواره همراه بازیکنانی است که تن به جراحی داده اند. صحنه مصدومیت مجدد رونالدو با لباس اینترمیلان و اشک هایش را کسی از یاد نبرده است. او حتماً همه تست های پزشکی را زیر نظر بهترین متخصصان جهان انجام داده بود و کیفیت لازم برای بازی را داشت اما تنها بعد از چند دقیقه بدون اینکه بازیکنی با او برخورد کند از نفس افتاد و به نوعی فوتبالش برای همواره تمام شد.

در روزهایی که فوتبال تعطیل است، مصدومیت محمد انصاری قرمزها را نگران کرد و از سوی دیگر شکایت پادووانی مدافع برزیلی استقلال ممکن است یک فاجعه تمام عیار اقتصادی برای آبی ها به همراه داشته باشد. او که چندین بار از بی توجهی استقلالی ها گله نموده بود حالا بدهی معوقه اش را نمی پذیرد. پادوانی زمانی که به برزیل رفت از استقلال به فیفا شکایت و به خاطر نقص عضوی که در این باشگاه نصیبش شده خواهان غرامت 9 میلیون دلاری (حدود 157 میلیارد تومان) شد. این شکایت از سوی فیفا رد شد. گرچه پادوانی کماکان پیگیر است اما مسئولان استقلال این امر را غیرممکن می دانند.

این دو مصدوم ماجراهای متفاوتی دارند اما این روزها خبرهایشان بیشتر از بازیکنانی که با بیم و امید برای شروع لیگ آماده می شوند دیده و شنیده می گردد. وقتی توپ در میانه زمین نچرخد، چشم ها برای دیدن و بلعیدن ماجراهای کنار زمین حریص ترند.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: عصر ایران
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 5094

به "دو مصدوم پُر ماجرای استقلال و پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو مصدوم پُر ماجرای استقلال و پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید