راهنمای خرید جهیزیه؛ قیمت انواع لوازم خانگی برقی مخصوص آشپزخانه

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خرید لوازم خانگی بعد از خروج برند های کره ای ال. جی و سامسونگ چند ماه سر و سامان گرفت، اما با افزایش دوباره قیمت دلار به محدوده 20 هزار تومان، شدت دریافت انتشار ویروس کرونا و محدودیت های ایجاد شده در واردات قطعات و مصائبی که تولیدنماینده های داخلی برای تامین مواد اولیه مورد احتیاج خود تحمل می نمایند، به نظر می رسد شاهد خیزش مجدد قیمت انواع لوازم خانگی هستیم. خرید اقلامی مثل ماشین لباسشویی، یخچال فریزر، اجاق گاز، جارو برقی، اتو بخار و ماکروویو روی هم رفته تقریبا 38 میلیون تومان خرج برمی دارد. اگر بخواهید نهایت صرفه جویی را به کار بگیرید شاید بتوانید این هزینه را تا 24 میلیون تومان کاهش دهید. در طرف مقابل اگر بخواهید در هر مورد سراغ بهترین ها بروید احتمالا دست کم باید 100 میلیون تومان پول خرج کنید. آن هایی که می خواهند در این شرایط جهیزیه بخرند با شرایط سختی روبرو هستند.

راهنمای خرید جهیزیه؛ قیمت انواع لوازم خانگی برقی مخصوص آشپزخانه

ماشین لباسشویی؛ هفت تا 20 میلیون تومان

ماشین های لباسشویی هفت کیلوگرمی برای خانواده های دو نفره ای که تازه می خواهند زندگی شان را آغاز نمایند بهترین گزینه است. مدل های ایرانی این لباسشویی ها عموما بین هفت تا 10 میلیون تومان قیمت دارند. قیمت مدل های خارجی مثل ال جی و سامسونگ هم به حدود 20 میلیون تومان می رسد. لباسشویی آبسال مدل REN7112 ارزان ترین گزینه روی میز است و هفت میلیون و 400 هزار تومان برایتان خرج خواهد داشت. البته اغلب مشتریان ماشین لباسشویی سراغ پاکشوما مدل TFU-74401 می فرایند که پرفروش ترین لباسشویی به حساب می آید. این مدل در بازار تقریبا هشت میلیون و 400 هزار تومان قیمت دارد. در بین مدل های خارجی پرفروش ترین لباسشویی، بوش مدل WAK202200IR است که خرید آن 15 میلیون تومان بودجه می خواهد.

چقدر پول لازم داریم: اگر بخواهید برای جهیزیه ارزان ترین ماشین لباسشویی را بخرید هفت میلیون و 400 هزار، اگر بخواهید پرفروش ترین را بخرید هشت میلیون و 400 هزار و اگر بخواهید سراغ مدل های خارجی بروید حدود 15 میلیون تومان بودجه لازم دارید. این رقم می توان برای خرید گران ترین ماشین لباسشویی به 20 میلیون تومان برسد.

یخچال فریزر؛ شش تا 20 میلیون تومان

بالا پایین هشت میلیون، دوقلو 13 میلیون و سایدبای ساید بالای 20 میلیون تومان، خلاصه قیمت هایی است که باید قبل از چیدن لیست جهیزیه فکری به حال آن ها بکنید. این ها قیمت معمول بازار است و می توان ارزان تر یا گران تر از آن ها را هم پیدا کرد. مثلا اگر بخواهید در هزینه هایتان صرفه جویی کنید، احتمالا یخچال بالا پایین 22 فوتی سینجر مدل SC-500S گزینه مناسبی باشد که حدود شش میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد. البته آن هایی که دست پر از بازار لوازم خانگی برگشته اند، عموما یخچال فریزر 20 فوتی امرسان مدل BFN20D321 خریده اند که حدود هفت میلیون تومان است. در بین مدل های خارجی یخچال فریزر های بالا پایین، دوو مدل D2BF-0028GW با ظرفیت 28 فوت و قیمت 20 میلیون تومان، از همه بیشتر هوادار دارد. چه پیدا کردن و چه خریدن یخچال های ساید بای ساید به عملیات سخت در بازار لوازم خانگی تبدیل شده و بهتر است برای جهیزیه سراغشان را نگیرید. در همین حد بدانید که ارزان ترینشان که صرفا از نظر ظاهری شبیه سایدبای ساید است و امکانات خاصی ندارد، 20 میلیون تومان فروخته می گردد.

چقدر پول لازم داریم: اگر بخواهید برای خرید یخچال فریزر جهیزیه تا حد ممکن صرفه جویی کنید، شش میلیون تومان بودجه لازم دارید. اگر بخواهید سراغ پرفروش ترین ها بروید باید حدود هشت میلیون تومان و اگر می خواهید جهیزیه تان را با مدل های خارجی جمع کنید، باید حدود 30 میلیون تومان بودجه کنار بگذارید.

راهنمای خرید یخچال فریزر؛ از ساید بای ساید لوکس تا دوقلو های کاربردی

اجاق گاز؛ چهار تا 21 میلیون تومان

اجاق گاز های ایرانی بین چهار تا هفت میلیون تومان قیمت دارند. مثلا اغلب کسانی که دست پر از بازار لوازم خانگی برمی گردند، یک اجاق گاز پنج شعله سینجر مدل 2F-541 بار وانت نموده اند که شش میلیون و 400 هزار تومان است. آن هایی که می خواهند تا حد ممکن برای خرید جهیزیه صرفه جویی نمایند و پولشان را برای خرج های زندگی نگه دارند، احتمالا بتوانند روی اسنوا مدل آدرینا حساب باز نمایند که چهار میلیون و 300 هزار تومان است. این اجاق گاز ها کم از مدل های خارجی ندارند، ولی اگر اصرار دارید که جهیزیه تان را با برند های خارجی بچینید، باید بگوییم اجاق گاز تریم مدل دیسکاوری پرفروش ترین آنهاست که 16 میلیون تومان قیمت دارد. اگر هم می خواهید کلی دست و دل بازی به خرج بدهید، می توانید در بازار دنبال اجاق گاز بوش مدل HSG738257I بگردید، ولی باید توجه داشته باشید که خرید چنین اجاق گازی 21 میلیون تومان خرج روی دستتان می گذارد.

چقدر پول لازم داریم: اگر بخواهیم کل گزینه های روی میز برای خرید اجاق گاز جهیزیه را در یک جمله خلاصه کنیم، باید بگوییم خرید ارزان ترین مدل چهار میلیون، پرفروش ترین مدل شش میلیون و 400 هزار، مدل های خارجی 16 میلیون و گران ترین اجاق گاز حدود 21 میلیون تومان بودجه لازم دارد.

جارو برقی؛ یک تا 9 میلیون تومان

برای خرید جارو برقی کلی گزینه مختلف دارید. از جاروبرقی های کم توان تا مدل های پرقدرت یا جارو برقی های بی کیسه که شما را از شر شستن کیسه جارو برقی راحت می نمایند. هر کدام آن ها بین یک تا 9 میلیون تومان قیمت دارند. ارزان ترینشان پارس خزر مدل HPV 2200 واتی است که یک میلیون تومان فروخته می گردد. این مدل آنقدر در بازار لوازم خانگی مشتری دارد که به پرفروش ترین جاروبرقی تبدیل شده. به طور کلی پارس خزر در این زمینه از همه برند ها سبقت گرفته است. اگر بخواهید سراغ مدل های خارجی بروید، بوش مدل BGL8PRO5IR از همه بیشتر هوادار دارد، ولی برای خرید آن تقریبا باید هفت میلیون و 600 هزار تومان کنار بگذارید. اگر پول کافی برای چشم درآوردن از فامیل دارید، احتمالا جارو برقی بدون کیسه سامسونگ مدل Prince 3 بیشتر به کارتان بیاید. این جارو برقی هشت میلیون و 800 هزار تومان فروخته می گردد.

چقدر پول لازم داریم: در مجموع با یک میلیون تومان می توان روی اسم جاروبرقی در فهرست جهیزیه ها خط کشید. اگر بخواهید بهترین ها و گران ترین ها را بخرید، خرجتان به هشت یا 9 میلیون تومان می رسد.

راهنمای خرید جاروبرقی؛ از فیلتر های هپا تا توان مورد احتیاج

اتو بخار؛ 250 هزار تا هفت میلیون تومان

در فهرست جهیزیه، اتو بخار از همه بیشتر به شما قدرت مانور می دهد. با 250 هزار تومان می توانید اتو بخاری با حداقل امکانات مثل بخاردهی لحظه ای بخرید. از طرف دیگر اگر بخواهید سراغ بهترین مدل ها بروید می توان اتو بخار های هفت میلیونی هم پیدا کرد. اغلب در فروشگاه های لوازم خانگی همان مدل های ارزان قیمت را ترجیح می دهند. مثلا پرفروش ترین اتو بخار در حال حاضر فوما مدل FU-1839 است که 400 هزار تومان فروخته می گردد. به عنوان یکی دیگر از اتو های پرفروش که امکانات بیشتری دارد می توان به فیلیپس مدل GC2998 اشاره نمود که خرید آن حدود یک میلیون و 500 هزار تومان بودجه می خواهد. برای آن هایی که فهرست جهیزیه را پر و پیمان بسته اند، احتمالا اتو مخزن دار فیلیپس مدل GC9410 با قیمت شش میلیون و 600 هزار تومان بتواند خودش را در فهرست پرخرج جهیزیه جای دهد.

چقدر پول لازم داریم: با یک هزینه 300 هزار تومانی می توانیم از اتو بخار رد شویم سراغ بقیه فهرست جهیزیه برویم. اگر بخواهیم بهترین ها را بخریم حدود یک میلیون و 500 هزار تومان بودجه لازم داریم و اگر بخواهیم سراغ گران ترین ها برویم، اتو به تنهایی برایمان حدود شش میلیون و 600 هزار تومان خرج خواهد داشت.

ماکروویو؛ شش تا 15 میلیون تومان

برای خرید ماکروویو زیاد دستمان باز نیست. در بین گزینه ها فقط مدل های خارجی به چشم می خورند که قیمتشان حداقل شش میلیون تومان است و به 15 میلیون تومان می رسد. آن هایی که به فکر صرفه جویی در هزینه ها هستند، عموما ماکروویو را به کلی از فهرست خریدشان حذف می نمایند، اما اگر شما جزو این دسته نیستید، شاید بتوان با پنج میلیون و 700 هزار تومان روی ماکروویو پاناسونیک مدل NN-ST34 حساب باز کرد. اگر کمی بیشتر دست به جیب شوید، می توانید پرفروش ترین ماکروویو بازار را بخرید. اغلب خریدار ها بعد از اینکه کلی در بازار لوازم خانگی گشتند، سراغ ماکروویو پاناسونیک مدل NN-GF574M می فرایند که در بازار شش میلیون تومان است. اگر بخواهید جهیزیه تان را با گران ترین لوازم خانگی موجود در بازار بچینید، احتمالا ماکروویو ویرپول مدل JT479IX با قیمت 15 میلیون تومان یکی از موارد این فهرست را تشکیل دهد.

چقدر پول لازم داریم: با شش میلیون تومان می توان یک ماکروویو خوب خرید. استراتژی مالی زیاد به کارتان نمی آید، چون ارزان ترین مدل ها هم حدود پنج میلیون و 700 هزار تومان قیمت دارند. در طرف مقابل گران ترین ماکروویو موجود در بازار حدود 15 میلیون تومان برایتان خرج خواهد داشت.

خرید جهیزیه تقریبا چقدر تمام می گردد؟

بستگی به تصمیم شما دارد. اگر بخواهید در چیدن فهرست جهیزیه تا حد ممکن صرفه جویی کنید، با حدود 25 میلیون تومان می توان موارد اصلی را خرید. اگر بخواهید سراغ پرفروش ترین ها بروید و یک فهرست منطقی برای خودتان تهیه کنید، احتمالا خرید جهیزیه 38 میلیون تومان خرج داشته باشد. اگر بخواهید از هر قلم لوازم خانگی گران قیمت ترین را در فهرست جهیزیه تان بگذارید، هزینه هایتان حداقل 100 میلیون تومان خواهد بود.

هزینه جهیزیه ارزانقیمت: آن هایی که به فکر صرفه جویی هستند، می توانند هفت میلیون و 400 هزار تومان برای لباسشویی، شش میلیون تومان برای یخچال فریزر، چهار میلیون تومان برای اجاق گاز، یک میلیون تومان برای جاروبرقی، 300 هزار تومان برای اتو بخار و پنج میلیون و 700 هزار تومان برای ماکروویو کنار بگذارند که جمع هزینه آن ها به 25 میلیون تومان می رسد.

هزینه جهیزیه معمولی: کسانی که جهیزیه را به شکل معقول و با انتخاب پرفروش ترین گزینه ها می چینند، هشت میلیون و 400 هزار تومان برای لباسشویی، هشت میلیون تومان برای یخچال فریزر، شش میلیون و 400 هزار تومان برای اجاق گاز، هفت میلیون و 600 هزار تومان برای جارو برقی، یک میلیون و 500 هزار تومان برای اتو بخار و شش میلیون تومان برای ماکروویو بودجه لازم دارند و جمع هزینه هایشان 38 میلیون تومان محاسبه می گردد.

هزینه جهیزیه گرانقیمت: گلچین بهترین و گران ترین لوازم خانگی برای جهیزیه 100 میلیون تومان هزینه دارد که 20 میلیون تومان آن برای لباسشویی، 30 میلیون برای یخچال فریزر، 21 میلیون برای اجاق گاز، 9 میلیون تومان برای جاروبرقی، هفت میلیون تومان برای اتو بخار و 15 میلیون تومان برای ماکروویو است.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: فرارو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6770

به "راهنمای خرید جهیزیه؛ قیمت انواع لوازم خانگی برقی مخصوص آشپزخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید جهیزیه؛ قیمت انواع لوازم خانگی برقی مخصوص آشپزخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید