رکورد بی سابقه یک مربی در فوتبال؛ 5 استعفا در 6 ماه

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران، فراز کمالوند پس از محمود فکری و سیروس پورموسوی سومین فردی بود که می توانست سرمربی نفت مسجد سلیمان باشد و قبل از آغاز فصل از این تیم جدا شد و نفت مسجد سلیمان پس از شاهین بوشهر، استقلال تهران، سایپا و تراکتور پنجمین تیمی بود که کمالوند پس از حضور در آن، از ادامه همکاری انصراف و با استعفا از آن تیم جدا شد.

رکورد بی سابقه یک مربی در فوتبال؛ 5 استعفا در 6 ماه

کمالوند یکی از خاص ترین مربیان ایران است که همیشه حضور او در تیم های مختلف با حاشیه هایی هم همراه است. با این وجود در همه سالهای اخیر کمتر پیش آمده این مربی 45 ساله از سطح اول فوتبال دور باشد.

کمالوند با اینکه سن و سال زیادی ندارد و تنها 45 بهار را تجربه نموده، تا به امروز به اسم سرمربی نشستن روی نیمکت 17 تیم در لیگ برتر و لیگ یک را تجربه نموده است که این تعداد تیم نسبت به سن او کمی قابل تامل است. وی که مربیگری را با راهنمایی تیم های پایه باشگاه پاس تهران شروع کرد، اولین حضور جدی اش روی نیمکت یک تیم بزرگسال در سال 1380 و دستیاری فیروز کریمی در استقلال اهواز بود. وی سپس دستیار فیروز کریمی در تیم ابومسلم بود و فیروز کریمی تنها فردی است که کمالوند دستیار وی بوده است.

اولین تجربه سرمربیگری کمالوند در سال 1382 با تیم برق تهران بود تا وی در سن 27 سالگی برای اولین بار سرمربیگری را تجربه کند؛ پس از آن پیغام مشهد، سرخ پوشان تهران و شیرین فراز کرمانشاه دیگر تیم هایی بودند که در دسته یک به رزومه سرمربیگری او اضافه شدند.

کمالوند که حالا در سن 45 سالگی سابقه 20 سال حضور در سطح اول فوتبال را دارد، به رکوردی عجیب و بی سابقه رسیده است و در مدت 6 ماه از راهنمایی 5 تیم انصراف داده است.

وی ابتدا در تاریخ 5 اسفند با انصراف از راهنمایی شاهین بوشهر به استقلال پیوست. بلافاصله پس از اتمام مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در عربستان، کمالوند از ادامه همکاری با آبی پوشان انصراف داد تا در نقش سرمربی روی نیمکت سایپا بنشیند. در حالی که هنوز 3 هفته به سرانجام لیگ برتر به جای مانده بود و سایپا در آستانه سقوط قرار داشت، کمالوند از راهنمایی این تیم هم استعفا داد.

وی سپس به تراکتور پیوست و پس از مدتی کوتاه از این تیم هم استعفا داد و این داستان در نفت مسجد سلیمان هم تکرار شد تا این رکورد عجیب و کم سابقه را به نام خودش ثبت کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 مهر 1400 بروزرسانی: 29 مهر 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 14585

به "رکورد بی سابقه یک مربی در فوتبال؛ 5 استعفا در 6 ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد بی سابقه یک مربی در فوتبال؛ 5 استعفا در 6 ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید