سناریوی تکراری در صنعت نفت آبادان؛ حساب های خالی و وعده های عملی نشده

به گزارش مجله وبلاگ فروش، در حالی که چهار هفته از مسابقات لیگ بیست و یکم گذشته، مسائل اقتصادی باشگاه صنعت نفت همچنان پابرجاست و هیچ اقدامی برای برطرف آن صورت نگرفته است.

سناریوی تکراری در صنعت نفت آبادان؛ حساب های خالی و وعده های عملی نشده

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، باشگاه صنعت نفت آبادان مدت هاست که با مسائل عدیده اقتصادی روبه رو است. شرایط بد اقتصادی و بلاتکلیفی این تیم در این خصوص از سال گذشته به جای مانده و در حال حاضر که 4 هفته از لیگ بیست و یکم گذشته تا به امروز پرداختی به اعضای تیم صورت نگرفته است . پنجره جابجاییی این باشگاه با ضمانت یک فقره چک باز شد و چند روز دیگر مهلت این ضمانت به سرانجام خواهد رسید، اما همچنان مسائل اقتصادی این تیم پابرجاست و هیچ اقدامی هم برای برطرف آن صورت نگرفته است.

مسئولان صنعت نفت باید در همین روزها 30 درصد از قرارداد بازیکنان، کادرفنی، اجرایی و خدماتی را پرداخت نمایند ضمن اینکه بیشتر بازیکنان از فصل های قبل نیز طلب دارند و بازیکنان این تیم می توانند قراردادشان را یک طرفه فسخ نمایند. با تمام این تفاسیر تا به امروز بودجه مناسب و پولی به باشگاه تزریق نشده است.

از سوی دیگر به تازگی افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان درباره واریز مبلغی از سوی وزارت نفت به حساب این اداره عنوان نموده است باتوجه به محدودیت و منع قانونی ماده 94 برنامه ششم توسعه تحت هیچ شرایطی امکان واریز پولی به حساب تیم های نفتی وجود ندارد و پول به حساب شرکت ملی نفت عودت داده خواهد شد. این اتفاق در حالی می افتد که مسئولان و نمایندگان آبادان قبل از آغاز لیگ قول ها و وعده هایی مبنی بر تزریق بودجه مناسب و پرداخت های به موقع دادند، ولی تا به امروز که 4 هفته از مسابقات گذشته است، خبری از وعده ها نیست.

بعلاوه کادرفنی صنعت نفت قصد داشت با کوشش و حمایت مدیریت باشگاه ضمن پرداخت 30 درصد از قرارداد بازیکنان، شرایط جذب یک مهاجم خارجی را فراهم کند که به علت بدقولی ها و عدم تحقق وعده های مسئولان و نمایندگان شهر این خواسته کادرفنی صنعت نفت هم در حال حاضر تحقق پیدا نمی کند.

آن طور که از شواهد پیداست مدیریت صنعت نفت و بعلاوه کادرفنی این تیم باید خود را برای یک بحران بزرگ آماده نمایند چون به زودی مهلت پرداخت چک ضمانت برای باز شدن پنجره جابجایی به سرانجام می رسد و از سوی دیگر باشگاه باید 30 درصد از قرارداد بازیکنان را هم پرداخت کند در حالی که عملا حساب این باشگاه خالی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 دی 1400 بروزرسانی: 7 دی 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 15664

به "سناریوی تکراری در صنعت نفت آبادان؛ حساب های خالی و وعده های عملی نشده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سناریوی تکراری در صنعت نفت آبادان؛ حساب های خالی و وعده های عملی نشده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید