سند راهبردی فعالسازی صنعت بیمه در بخش فضایی کشور تدوین می گردد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران، مرتضی براری در اینستاگرام نوشت: پیگیری ایجاد کد صنعت بخش فضایی کشور در تعامل با وزارت صمت به منظور ایجاد زیرساخت های مورد احتیاج شکل گیری صنعت فضایی کشور از موارد مهمی بود که در جلسه با همکارانم در معاونت توسعه و برنامه ریزی راهبردی سازمان فضایی ایران بر آن تاکید داشتم.

سند راهبردی فعالسازی صنعت بیمه در بخش فضایی کشور تدوین می گردد

رئیس سازمان فضایی ایران اضافه کرد: در این جلسه بر اجرای 4 مورد تاکید و مقرر شد تحقق این موارد نیز در جلسات مستمری که با معاونت توسعه و برنامه ریزی راهبردی سازمان فضایی ایران برگزار می گردد، مورد پایش قرار گیرد.

به گفته وی، تدوین سند راهبردی فعالسازی صنعت بیمه در بخش فضایی کشور و راهکارهای اجرایی آن و پیگیری تصویب ساختار سازمانی براساس بازنگری های اجرا شده مبتنی بر توسعه زنجیره ارزش صنعت فضایی در تمامی ارکان آن از جمله این موارد است.

معاون وزیر ارتباطات بر تداوم حضور فعال سازمان فضایی ایران در جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات و ارتقاء فعالیتهای سازمان در این حوزه به وسیله اجرای برنامه های بهبود با مشارکت تمامی ارکان این سازمان تاکید نمود و تداوم حضور فعال سازمان فضایی در جایزه دولت الکترونیک و ارائه خدمات به صورت الکترونیکی را از دیگر موارد مورد پیگیری برشمرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 82

به "سند راهبردی فعالسازی صنعت بیمه در بخش فضایی کشور تدوین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سند راهبردی فعالسازی صنعت بیمه در بخش فضایی کشور تدوین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید