عملیات ساختمانی 11 هزار واحد مسکن مهر قزوین به اتمام رسید

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران: مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: عملیات ساختمانی نیمی از واحدهای مسکونی موجود در شهرک مهرگان یعنی چیزی در حدود 11 هزار و 500واحد مسکونی به اتمام رسیده است.

عملیات ساختمانی 11 هزار واحد مسکن مهر قزوین به اتمام رسید

جهت دریافت خدمات طراحی داخل ویلا دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با گروه آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

علی محمد پورکریم در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در قزوین، اظهار کرد: استان قزوین در زمینه رعایت ضوابط ساختمان از نظر نظارت و اجرای قوانین و مقررات مربوط به ساختمان از استان های پیشتاز در کشور بوده به طوری که تمام ساختمان های احداثی در شهرهای بزرگ استان توسط مهندسان ذی صلاح ساخته می شوند.

وی اضافه نمود: رعایت قوانین و مقررات ملی ساختمان به نفع خود مردم است چراکه در صورت رعایت این قوانین میزان خسارت های جانی و مالی در اثر حوادث طبیعی مانند زلزله به حداقل رسیده و اگر مالکین یا سرمایه گذاران در بخش نظارت در زمینه عملکرد مهندسان انتقاد و یا پیشنهادی داشته باشند می توانند از طریق اداره کل راه و شهرسازی قزوین حل مشکل موجود را پیگیری کنند.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: پیشرفت مسکن مهر استان قزوین در مقایسه با کل کشور خوب ارزیابی شده و بزرگترین سایت مسکن مهر استان قزوین در شهرک مهرگان در شمال اتوبان واقع شده که در حدود 23 هزار واحد مسکونی در این مکان در حال ساخت است.

وی گفت: عملیات ساختمانی نیمی از واحدهای مسکونی موجود در شهرک مهرگان یعنی چیزی در حدود 11 هزار و 500واحد مسکونی به اتمام رسیده است و هم اکنون بیش از 3 هزار خانوار در این شهرک سکونت دارند و خیابان ها و معابر شهر به صورت کامل آماده شده است.

پورکریم شرح داد: عملیات آسفالت بسیاری از خیابان های اصلی و فرعی انجام شده و تأسیسات زیر بنایی همچون آب، برق و گاز در معابر اصلی به صورت عملیاتی به انجام رسیده و در داخل سایت ها، دستگاه های مرتبط به تدریج در حال انجام انشعابات آب، برق و گاز هستند.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3553

به "عملیات ساختمانی 11 هزار واحد مسکن مهر قزوین به اتمام رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات ساختمانی 11 هزار واحد مسکن مهر قزوین به اتمام رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید