عمیق تر شدن مناسبات ایران و روسیه با افزایش مراودات بین شهروندان

به گزارش مجله وبلاگ فروش، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، عمیق تر شدن مناسبات ایران و روسیه با افزایش مراودات بین شهروندان صورت می گیرد.

عمیق تر شدن مناسبات ایران و روسیه با افزایش مراودات بین شهروندان

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی جمهوری اسلامی ایران در ملاقات با جمعی از فعالان گردشگری ایران و روسیه، با اشاره به ظرفیت های گردشگری کشورمان، جاذبه های گردشگری و تنوع این حوزه در ایران را در جهان بی نظیر اسم کرد.

در این ملاقات کاظم جلالی، سفیر کشورمان در فدراسیون روسیه هم با اشاره به روابط محبت آمیز تهران و مسکو اسم داشت: روابط خوب و عزم جدی دو کشور برای توسعه و توسعه هرچه بیشتر روابط، فرصت بزرگی برای شهروندان ایرانی و روسی برای سفر و گردشگری است.

جلالی با بیان اینکه شناخت دو ملت از یکدیگر زمینه ساز توسعه پایدار روابط دو جانبه خواهد شد، ادامه داد: هر چقدر مراودات و رفت و آمد بین شهروندان افزایش پیدا کند، به همان مقدار مناسبات دو کشور هم عمیق تر خواهد شد.

وی به ظرفیت های بزرگ گردشگری در دو کشور اشاره نمود و اضافه کرد: خوشبختانه، با نهایی شدن موافقتنامه لغو ویزا گروهی، شاهد رشدی چشمگیر در تردد گردشگران دو کشور خواهیم بود.

در این نشست، نمایندگان تعدادی از شرکت های ایرانی و روسی فعال در بخش گردشگری دو کشور، دیدگاه های خود را درباره موانع و مسائل موجود بر سر راه افزایش تعداد گردشگران بیان کردند.

منبع: همگردی
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 12529

به "عمیق تر شدن مناسبات ایران و روسیه با افزایش مراودات بین شهروندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمیق تر شدن مناسبات ایران و روسیه با افزایش مراودات بین شهروندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید