فوتی های کرونایی استان تهران تا 3 هفته آینده کاهش نخواهد داشت

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تهران (پانا)- فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با اشاره به اینکه ترافیک تهران تغییر قابل توجهی نکرده است، گفت فوتی های کرونایی استان تهران تا 3 هفته آینده کاهش نخواهد داشت.

فوتی های کرونایی استان تهران تا 3 هفته آینده کاهش نخواهد داشت

به گزارش مهر، علیرضا زالی عصر یکشنبه در حاشیه برگزاری جلسه قرارگاه مقابله با کرونای تهران در جمع خبرنگاران گفت: جلسه امروز با حضور 7 تن از استانداران منتخب کشور و 7 نفر از رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی و وزیر کشور و بهداشت برگزار گردید که بن مایه این جلسه هماهنگی بیشتر در مورد اجرای مصوبات و هماهنگی های بیشتر بود.

زالی در مورد آمار امروز کرونا در استان تهران عنوان داشت: 10 هزار و 500 نفر به صورت سرپایی طی 24 ساعت اخیر به مراکز درمانی مراجعه کردند و متأسفانه آمارهای بستری کرونایی ها در پایتخت نگران کننده است و رکورد زد و 6 هزار و 337 نفر بستری شدند که چندین ماه بود به این عدد نرسیده بودیم و رکورد جدید در بستری ها محسوب می گردد.

وی در مورد بستری ها در بخش مراقبت های ویژه گفت: یک هزار و 702 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند و 890 بیمار امروز در بخش ها پذیرش شدند که از این تعداد 170 نفر در بخش مراقبت ویژه بستری و 820 بیمار نیز ترخیص و 90 بیمار کرونایی فوت شده اند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران بیان داشت: با توجه به تعداد یکهزار و 702 بیمار بد حال در بخش مراقبت های ویژه و 6 هزار و 337 بیمار در بخش های عادی در بیمارستان های پایتخت، در 3 هفته آینده انتظار کاهش فوتی های کرونایی وجود ندارد.

وی عنوان داشت: ترافیک تهران تغییر قابل توجهی نکرده و ترددهای درون شهری و فضای های پرخطر که شناسایی شده اند از تراکم بالایی برخوردار است که این موضوع نگران کننده و پر خطر است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 11 آذر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 8019

به "فوتی های کرونایی استان تهران تا 3 هفته آینده کاهش نخواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتی های کرونایی استان تهران تا 3 هفته آینده کاهش نخواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید