نحوه حضور دانشجویان دکتری در خوابگاه های دانشگاه تهران اعلام شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، معاون دانشجویی دانشگاه تهران نحوه حضور دانشجویان دانشگاه تهران در خوابگاه های دانشجویی را اعلام نمود.

نحوه حضور دانشجویان دکتری در خوابگاه های دانشگاه تهران اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، نشست معاونان دانشجویی دانشکده ها و پردیس های دانشگاه تهران به صورت مجازی برگزار گردید. در ابتدای این نشست سعید حبیبا، معاون دانشجویی دانشگاه، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و بزرگداشت روز معلم، از زحمات پنج ساله محمد اسماعیلی، در دوران تصدی سمت مدیریت امور سرا های دانشگاه تهران، تقدیر و تشکر به عمل آورد. همچنین برای هادی غفوریان، به عنوان مدیر کل جدید امور سرا های دانشگاه تهران، آرزوی توفیق کرد.

معاون دانشجویی دانشگاه، در ادامه سخنان خود با تأکید اینکه دانشگاه ها نمی توانند فراوری علم را متوقف نمایند، درباره شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، گفت: به طور قطع ویروس کرونا، تا مدت ها مهمان جوامع بشری خواهد بود و ما باید با مدیریت صحیح کوشش کنیم، شرایط را به روال عادی بازگردانیم و یکی از مهمترین راه های مدیریت این شرایط، رعایت بهداشت فردی، عمومی و فاصله گذاری اجتماعی است.

حبیبا، در مورد بازگشایی دانشکده ها، پردیس ها و سرا های دانشجویی و حضور فیزیکی دانشجویان توضیح داد: در این زمینه دانشگاه تهران، تابع دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا است. تا این مرحله اجازه حضور فیزیکی به دانشجویان مقطع دکترا که حضور در آزمایشگاه ها، مزرعه، بیمارستان و … برای آن ها لازم است و در عین حال احتیاجی به استفاده از سرا های دانشجویی ندارند، داده شده است

.

وی اضافه کرد: این دانشجویان باید درخواست خود را به وسیله سامانه گلستان ارسال نمایند که پس از تأیید استاد راهنما، گروه مربوط، آموزش دانشگاه و همچنین کسب گواهی سلامت از اداره کل بهداشت و درمان، می توانند در دانشگاه حضور یابند. پس از ارزیابی شرایط حضور این دانشجویان، بعد از دو هفته، درباره دانشجویانی که احتیاج به سرای دانشجویی دارند، تصمیم گیری خواهد شد.

در ادامه جلسه، پیرامون موضوعات مختلفی چون، نحوه اجرای دستورالعمل بهداشتی بازگشایی دانشکده ها و پردیس ها جهت حضور دانشجویان مقطع دکترا، نحوه توزیع غذای احتمالی در صورت حضور فیزیکی دانشجویان، آنالیز شرایط پیمانکاران سلف سرویس ها و بوفه ها در طی دو ماهه اخیر و مناقصه غذای سلف سرویس ها برای سال جدید تحصیلی، بحث و گفتگو صورت گرفت.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4457

به "نحوه حضور دانشجویان دکتری در خوابگاه های دانشگاه تهران اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه حضور دانشجویان دکتری در خوابگاه های دانشگاه تهران اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید