ویژه برنامه های هفته سلامت دانشگاه تهران اعلام شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، اداره کل بهداشت و درمان دانشگاه تهران، به مناسبت گرامی داشت هفته سلامت برنامه های خود را اعلام نمود.

ویژه برنامه های هفته سلامت دانشگاه تهران اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه تهران، یوسف مقدس، رئیس اداره کل بهداشت و درمان دانشگاه، از برگزاری هفته سلامت با شعار حمایت همگانی از مدافعان سلامت، از یکم تا هفتم اردیبهشت 1399 اطلاع داد.

وی گفت: با توجه به ضرورت و اهمیت مدیریت بحران ویروس کووید- 19 در این ایام، هر یک از روز های هفته سلامت از سوی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشور، نام گذاری شده است. بر این اساس، اول اردیبهشت بهورزان و خانواده بهداشت کشور در مقابله با کرونا، دوم اردیبهشت پزشکان، پرستاران و خانواده نظام سلامت در مقابله با کرونا، سوم اردیبهشت آموزش، پژوهش، فناوری و فراوری ملی در مقابله با کرونا نام گذاری شده اند.

رئیس اداره کل بهداشت و درمان دانشگاه، اضافه کرد: هم چنین چهارم اردیبهشت با عنوان هماهنگی و همکاری بین بخشی در مقابله با کرونا، پنجم اردیبهشت روحانیون، نهاد های دینی و همدلی مومنانه در مقابله با کرونا، ششم اردیبهشت مردم، همیاران سلامت و مشارکت اجتماعی در مقابله با کرونا و هفتم اردیبهشت نیز هر رسانه یک پایگاه سلامت در مقابله با کرونا نامیده شده است.

مقدس، در ادامه با برشمردن اقدامات اداره کل بهداشت و درمان دانشگاه تهران، جهت مدیریت بحران ویروس کووید -19 در هفته سلامت گفت: در این هفته به صورت خاص می توان به تشکیل گروه های نظارتی و ارزیابی اقدامات دانشگاه در زمینه کرونا ویروس به همراه انجام بازرسی از تمامی دانشکده ها و مدیریت های دانشگاه با همکاری مرکز مشاوره و مدیریت پشتیبانی (به همراه تهیه چک لیست اختصاصی) اشاره نمود.

وی در خاتمه توضیح داد: هم چنین تشکیل گروه در فضای مجازی با حضور نمایندگان واحد های مختلف دانشگاه جهت ارائه آموزش ها و نظارت بر اقدامات در مورد کرونا، تهیه پرسشنامه الکترونیک ارزیابی سلامت به منظور پیگیری شرایط بیماران کرونایی در دانشگاه (دانشجویان، هیأت علمی و کارکنان)، تهیه پوستر اطلاع رسانی هفته سلامت و ارسال به وسیله اتوماسیون به همکاران دانشگاه، طراحی و تدارک مسابقه سراسری با موضوع ارزیابی آثار مثبت و منفی کرونا بر سلامت در دنیای پس از کرونا از نگاه دانشگاهیان دانشگاه تهران، از دیگر برنامه های هفته سلامت است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4095

به "ویژه برنامه های هفته سلامت دانشگاه تهران اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژه برنامه های هفته سلامت دانشگاه تهران اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید