پذیرش بیش از 60 شرکت در بورس تهران از ابتدای سال

به گزارش مجله وبلاگ فروش، معاون بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران از پذیرش بیش از 60 شرکت از ابتدای سال تا به امروز خبر داد و گفت: در این مدت بیش از 40 شرکت هم تابلو بورس درج شده اند.

پذیرش بیش از 60 شرکت در بورس تهران از ابتدای سال

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، محمود گودرزی گفت: برنامه عرضه شرکت هایی را که در فرآیند عرضه اولیه قرار دارند، به تدریج متناسب با شرایط اولیه بازار در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی با بیان اینکه بازار سرمایه شفاف تر از بسیاری از بازارهای دیگر است و قیمت گذاری در آن به صورت روزانه انجام می شود، گفت: نوسان ذات بازار سرمایه است، بورس همچنان در بلندمدت بازار جذابی است ولی با توجه به نوسان هایی که اواخر مرداد در بورس تهران رخ داد، توصیه کلی به سرمایه گذاران این است که پس اندازهای خود را از طریق صندوق های سرمایه گذاری وارد کنند و مبنای تصمیم خود را اطلاعات کانال ها و منابع غیررسمی در فضای مجازی قرار ندهند.

به گزارش ایرنا، شاخص بورس از ابتدای امسال وارد مدار صعود شد و تا نیمه مرداد به بالای دو میلیون واحد رسید. از آن زمان شاخص بورس وارد اصلاح شد تا یک میلیون و 200 هزار واحد پایین آمد.

با توجه به فاکتورهای مثبت داخلی و بین المللی، بورس برای چند روزی وارد مدار صعودی شد و کارشناسان معتقدند: سهامداران نباید در انتظار رشد غافلگیرکننده شاخص بورس مانند چند ماه نخست سال باشند.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 دی 1399 بروزرسانی: 26 دی 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 8896

به "پذیرش بیش از 60 شرکت در بورس تهران از ابتدای سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش بیش از 60 شرکت در بورس تهران از ابتدای سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید