پرداخت 84میلیارد ریال تسهیلات به طرح های گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی از پرداخت 84میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به طرح های گردشگری و صنایع دستی استان در امسال اطلاع داد.

پرداخت 84میلیارد ریال تسهیلات به طرح های گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی، حسن رمضانی با اشاره به تسهیلات بند الف تبصره 18 اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اظهار کرد: استاندار خراسان جنوبی از این اداره کل برای جذب و افزایش رقم پرداختی تسهیلات سپاسگزاری کرد.

او با بیان اینکه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هشت درصد یارانه سود به این تسهیلات را پرداخت می نماید، توضیح داد: در استان با بانک های مختلف مذاکره کردیم تا بتوانیم از محل آورده این یاری های فنی و اعتباری، رقم تسهیلات پرداختی به متقاضیان را افزایش دهیم.

رمضانی رقم یاری های فنی و اعتباری این اداره کل را در امسال 28میلیارد ریال گفت و اضافه نمود: طی مذاکره ای که بانک های مختلف استان داشتیم، بانک انصار اعلام آمادگی نموده تا 2 برابر مبلغ اداره کل را از منابع داخلی خود برای پرداخت تسهیلات اعطا کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی اظهار کرد: بر این مبنا بانک متعهد به پرداخت 56میلیارد ریال تسهیلات از منابع داخلی شده و در مجموع بیش از 84میلیارد ریال تسهیلات با بهره 10 درصد به طرح ها پرداخت می گردد.

او اضافه نمود: در این راستا تاکنون 60 طرح گردشگری و صنایع دستی برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده و بیش از 60میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده و سایر پرونده ها نیز برای پرداخت در حال آنالیز است.

رمضانی با اشاره به پیشرفت پروژه بازارچه دائمی صنایع دستی بیرجند در تیمچه امینی توضیح داد: 32 غرفه برای این بازارچه در نظر گرفته شده و هم اکنون 40درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

او در خاتمه بیان نمود: پیگیر جذب اعتبار برای این پروژه به منظور ادامه مرمت در امسال هستیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 1054

به "پرداخت 84میلیارد ریال تسهیلات به طرح های گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 84میلیارد ریال تسهیلات به طرح های گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید