انتقال نفت تهران به بخش خصوصی نهایی شد؛ نفتی ها سهمیه آسیا را حفظ کردند، استیلی سرمربی می گردد، کریمی دستیارش؟

به گزارش مجله وبلاگ فروش، پس از یک سال کش و قوس های فراوان برای واگذاری باشگاه نفت تهران این واگذاری نهایی شد.

انتقال نفت تهران به بخش خصوصی نهایی شد؛ نفتی ها سهمیه آسیا را حفظ کردند، استیلی سرمربی می گردد، کریمی دستیارش؟

با ما همراه باشید تا با بهترین تور بهار 99 ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، باشگاه نفت تهران سال گذشته به دستور وزیر نفت تهران به بخش خصوصی واگذار شد و شرکت بهنام پیشروی کیش امتیاز این باشگاه را خریداری کرد، با این حال واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی انجام نشد، چرا که هیئت امنای باشگاه نفت و البته این وزارتخانه شرط نموده بودند واگذاری را در صورتی نهایی می نمایند که این شرکت خصوصی بدهی های باشگاه را پرداخت کند که این بدهی ها نیز بخشی از قیمت باشگاه بود. این اقدامات پس از یک سال انجام نشد و همین مسئله مسائلی را برای این باشگاه ایجاد کرد و حتی اخطار انحلال باشگاه نفت به شرکت بهنام پیشرو داده شد.

مسئولان این شرکت پس از این اخطارها دست به کار شدند تا شرایط واگذاری نفت را معین نمایند و در چند روز اخیر جلساتی را با کمیته واگذاری باشگاه نفت تهران داشتند. در جلساتی که نماینده تام الاختیار این شرکت با کمیته واگذاری و منتخب هیئت امنای باشگاه نفت تهران داشتند، توافق نهایی برای واگذاری مالکیت باشگاه نفت به این شرکت انجام شد.

جلسه نهایی روز گذشته و امروز برگزار گردید که البته پیش از این جلسه توافقات حقوقی بین طرفین حاصل و مسائلی که در میان قرار داشت، برداشته شده بود. پس از این توافق ها مؤسسه فرهنگی ورزشی نفت تهران که سهامدار باشگاه نفت تهران بود، به صورت رسمی و کتبی متعهد شد که سهام این باشگاه را به شرکت بهنام پیشرو کیش واگذار کند.

با توجه به معین شدن شرایط سهامداران و مالک باشگاه نفت، به زودی اعضای هیئت مدیره این باشگاه نیز معین خواهد شد تا سازوکار دریافت پروانه فعالیت این باشگاه کامل گردد، ازهمین رو نفتی ها توانستند سهمیه آسیایی خود را که با قهرمانی در جام حذفی کسب نموده بودند، حفظ نمایند و سال آینده یکی از سهمیه های ایران در لیگ قهرمانان آسیا به این باشگاه می رسد.

با توجه به اینکه این باشگاه به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شده و فوتبال نیز میخواهد به سمت خصوصی شدن برود، اکنون این انتظار می رود که حمایتی از بخش خصوصی صورت بگیرد. باشگاه نفت تهران فصل گذشته مسائلی داشت و اخطارهایی به این باشگاه داده شد که این مسائل به دلیل معین نبودن شرایط مالکیت بود. باتوجه به اینکه این باشگاه در آسیا نماینده ایران خواهد بود، از فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش نیز برای حمایت از بخش خصوصی این انتظار می رود در حرفه ای شدن سازوکار این باشگاه و زیرساخت ها یاری هایی به نفت تهران داشته باشند چرا که از یک سو باعث دلگرمی بخش خصوصی می گردد و از سوی دیگر حمایت از نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیاست که در نهایت به سود فوتبال و ورزش کشور خواهد بود.

نفتی ها حالا با این امید و معین شدن شرایط مالکیت خود، برای فصل آینده آماده می شوند. مسئولان این باشگاه با حمید استیلی مذاکراتی انجام داده بودند که شرط این مربی برای حضور در نفت، معین شدن شرایط مالکیت و پرداخت شدن بدهی ها بود تا او با خیال آسوده در نفت تهران کار کند. حالا که شرایط مالکیت باشگاه نفت معین شده، به زودی توافقات نهایی با استیلی صورت خواهد گرفت. شنیده می شد گزینه نفتی ها برای سرمربیگری علی کریمی است، اما به نظر می رسد این مربی هم به عنوان دستیار استیلی در نفت تهران مشغول به فعالیت گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2095

به "انتقال نفت تهران به بخش خصوصی نهایی شد؛ نفتی ها سهمیه آسیا را حفظ کردند، استیلی سرمربی می گردد، کریمی دستیارش؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال نفت تهران به بخش خصوصی نهایی شد؛ نفتی ها سهمیه آسیا را حفظ کردند، استیلی سرمربی می گردد، کریمی دستیارش؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید