انفجار در منزل مسکونی 1 مجروح برجای گذاشت

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران: مدیر حوزه 3 عملیات آتش نشانی شهر مشهد گفت: دقایقی پیش یک انفجار در منزل مسکونی در مشهد 1مجروح برجای گذاشت.

انفجار در منزل مسکونی 1 مجروح برجای گذاشت

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

ابوالفضل تیموری در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در مشهد مقدس، با اشاره به اینکه دقایقی پیش یک حادثه آتش سوزی در مشهد یک مجروح برجای گذاشت گفت: این حادثه در یکی از سوئیت آپارتمان های خیابان امام رضا (ع) مشهد رخ داد.

تیموری با اشاره به اینکه این آتش سوزی سبب تخریب اتاق های این سوئیت آپارتمان شده است توضیح داد: خوشبختانه این آتش سوزی خسارت های بیشتری را به همراه نداشته است، اما متأسفانه یکی از زائران حرم امام رضا (ع) در این حادثه فوت شد.

مدیر حوزه 3 عملیات آتش نشانی شهر مشهد با اشاره به اینکه این حادثه می توانست خسارت بیشتری را به همراه داشته باشد گفت: این حادثه با حضور به موقع مأموران آتش نشانی مهار شد.

وی اعلام کرد: فردی در این حادثه دچار سوختگی شده بود که بلافاصله بعد از حادثه به بیمارستان انتقال یافته است.

تیموری با تاکید بر اینکه علت وقوع این حادثه در دست آنالیز است مطرح کرد: مأموران آتش نشانی در حال آنالیز علت وقوع این حادثه هستند اما به نظر می رسد نشت گاز مهم ترین عامل وقوع آتش سوزی در این سوئیت آپارتمان بوده است.

م

منبع: تسنیم
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3374

به "انفجار در منزل مسکونی 1 مجروح برجای گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار در منزل مسکونی 1 مجروح برجای گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید