جلد دوم اطلس بیماریهای نادر مجوز گرفت

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تهران (پانا) - جلد دوم اطلس بیماریهای نادر با عنوان بیماریهای داخلی نادر از مجموعه مجلدات اطلس بیماریهای نادر که شامل 77 نوع بیماری نادر داخلی است مجوز گرفت.

جلد دوم اطلس بیماریهای نادر مجوز گرفت

به گزارش روابط عمومی بنیاد بیماریهای نادر ایران مجموعه پنج جلدی این اطلس که تا کنون دو جلد آن تکمیل شده است با همکاری پزشکان و متخصصان بنیاد بیماریهای نادر و دانشگاههای علوم پزشکی تهران، ایران، و شهید بهشتی در راستای توسعه دانش و آگاهی در مورد این بیماریها به رشته تحریر درآمده است.

این جلد بر بیماری های خون، روماتولوژی، غدد، سیستم ایمنی، گوارش، نفرولوژی ، ریه و عفونی متمرکز شده است که بیشتر ارگانهای داخلی بدن را درگیر بیماری می کنند.

با توجه به مباحث تخصصی و فوق تخصصی این اطلس ، جامعه پزشکی و پیراپزشکی شامل متخصصان و پزشکان عمومی، محققان، دستیاران و دانشجویان رشته های مرتبط می توانند از این اطلس در راستای فعالیتهای علمی و تشخیص سریع بیماریها استفاده کنند.

اطلس بیماری های نادر داخلی با سرپرستی دکتر علی جواد موسوی فوق تخصص ریه و همچنین پروفسور داریوش فرهود، دکتر حمیدرضا ادراکی، دکتر مهدی نوروزی، دکتر سعیده مهدیپور، دکتر علی تقوی، دکتر محمدیزدان حق شناس، دکتر سامک عبدی و دکتر کامران یعقوب پور به عنوان اعضای کمیسیون پزشکی بنیاد بیماریهای نادر و دکتر شیرین حقیقی و دکتر عبدالعلی شهراسبی به عنوان اساتید همکار تالیف شده است که به زودی چاپ و در کتابفروشی های معتبر عرضه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 9140

به "جلد دوم اطلس بیماریهای نادر مجوز گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلد دوم اطلس بیماریهای نادر مجوز گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید