خبرنگاران آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد شهریور برگزار می گردد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، یاسوج- خبرنگاران- معاونت توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آزمون استخدامی نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی این استان در شهریور ماه سال جاری برگزار می گردد.

خبرنگاران آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد شهریور برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

فریبرز پارسایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این آزمون استخدامی با رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی به صورت مرحله ای برگزار گردد.

وی اضافه کرد: آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد مقرر شده بود که در تاریخ 15 اسفند 1398 برگزار گردد اما به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزاری این آزمون با تاخیر روبرو شد.

معاونت توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد: در این آزمون تعداد 127 نیروی شرکتی در واحد های تابعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان پذیرفته خواهند شد.

پارسایی ابراز داشت: این نیروها در قالب شرکت خدماتی تحت عنوان نیروهای تمیز کار، نگهبان، تاسیسات، پذیرش و صندوق دار بودند که مراحل ثبت نام داوطلبان صورت گرفته است.

معاونت توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تاکید نمود: تعداد متقاضیان این آزمون هشت هزار و500 نفر است.

بیمارستان های 300 تختخوابی، امام سجاد، شهید بهشتی، شهدای گمنام، سلمان و بیمارستان خصوصی زاگرس در مرکز استان بیمارستان شهید رجایی و بی بی حکیمه در گچساران و بیمارستان امام خمینی در دهدشت و بیمارستان 322 تختخوابی باشت به مردم استان ، خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می نمایند.

تعداد تخت های بیمارستانی در استان یک هزار و 600 تخت است.

تعداد پزشکان فوق تخصص و متخصص فعال در شهرستان های مختلف استان به ترتیب در یاسوج 117 نفر،در گچساران 51 نفر، در دهدشت43 نفر، در دنا2 نفر و در باشت، بهمئی، چرام و لنده نیز هرکدام یک نفر است.

استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از 720 هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6043

به "خبرنگاران آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد شهریور برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد شهریور برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید